اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای به فارس عنوان شد

قدردانی اهالی کوی ولیعصر آبادان از شهردار

خبرگزاری فارس: اهالی کوی ولیعصر آبادان امروز با ارسال نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس در آبادان از زحمات شهردار در مرتفع کردن مشکلات منطقه‌شان تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی اهالی کوی ولیعصر آبادان از شهردار

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اهالی کوی ولیعصر آبادان امروز با ارسال نامه‌ای که رونوشت آن به دفتر خبرگزاری فارس در آبادان ارسال شده از زحمات شهردار در مرتفع کردن مشکلات منطقه‌شان تشکر و قدردانی کردند؛ متن نامه بدین شرح است: بدینوسیله ما اهالی کوی ولیعصر آبادان ضمن تشکر از همت و تلاش جنابعالی از زمان انتصاب در رونق و آبادی شهر شهیدپرور آبادن، بابت توجه ویژه به شروع عمران و ساماندهی مشکلات رفاهی کوی ولیعصر از شما قدردانی کرده و از اینکه شخصاً در مورخه 19/2/1391 در محله مذکور حاضر و با مردم به صورت مستقیم در راستای برنامه‌های عمرانی خود صحبت کردید تشکر و اقدام اولیه شما در آسفالت معابر فرعی را ارج می‌نهیم.

در این نامه آمده است: شهردار آبادان، همت و تلاش شبانه‌روزی شما قابل توجه مردم بوده و هست، ولی ما اهالی کوی ولیعصر در دیدارهای مستمر، صمیمی و حضوری که با شما داشتیم به صورت کتبی و شفاهی به بند بند مشکلات و نارسایی‌های محلات اشاره و طرح‌های خود را ارائه دادیم.

در این نامه خاطر نشان شده است: با عنایت به ماه‌های اولیه سال جاری از شما تقاضامندیم چون گذشته، با سرلوحه قرار دادن همت ویژه این توصیه را به کارکنان شهرداری ابلاغ کنید تا دیگر نیازمندی‌های این منطقه نظیر پارک محله‌ای، نخاله‌برداری، اصلاح هندسی مسیر پشت دبیرستان گلشن و ... ادامه یابد.

در پایان این نامه افزوده شده است: از خداوند متعال آرزو داریم به شما مسئول خدمتگزار که انصافاً به دنبال جلب رضایت مردم محروم این شهرستان هستید توفیق و سربلندی عطا کند.

انتهای پیام /غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول