اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

نمی‌توان مدارس جدید را به سبک قدیم اداره کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: امروز در عصر ارتباطات و مخابرات قرار داریم و نمی‌توانیم مدارس کنونی را به سبک قدیم اداره کنیم.

نمی‌توان مدارس جدید را به سبک قدیم اداره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا محزونیه در چهاردهمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار داشت: مدارس ما نیاز به تجهیزات روز و فناوری‌های نوین دارد که این امر با کمک خیّرین محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه 800 خیّر مدرسه‌ساز در سطح استان اصفهان داریم، افزود: این خیّرین از ابتدای فعالیت مجمع در استان، یک هزار و 100 پروژه تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان اصفهان میزان کمک خیّرین در جشنواره سال گذشته را 31 میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون 80 درصد از این مبلغ جذب شده و مدارسی که با این پول ساخته شده، آماده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای کمبودهای فراوانی است که از آنها رنج می‌برد، تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از 8 هزار کلاس تخریبی درس وجود دارد که حدود 420 میلیارد تومان هزینه تعمیر آنها است.

محزونیه با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی در شهرهای اطراف اصفهان نیز با مشکلات عدیده‌ای رو‌ به ‌رو هستند، ادامه داد: برای تعمیر و تجهیز این مدارس نیاز به کمک همه‌جانبه خیّرین مدرسه‌ساز وجود دارد.

وی تلاش خیّرین در اوضاع اقتصادی فعلی را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم میزان تعهدات خیّرین عزیزی که در این دوره شرکت کرده‌اند بیش‌تر از سال گذشته باشد.

این مسئول تعهدات جشنواره سال گذشته خیّرین مدرسه‌ساز را 81 مورد عنوان کرد و یادآور شد: 43 باب مدرسه، 13 زمین چمن مصنوعی، 12 نمازخانه، 13 کانکس، چهار سالن ورزشی، چهار قطعه زمین مسکونی مهمترین تعهدات سال گذشته خیّرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول