اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از جامعه دینی برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید با بهره‌گیری از جامعه دینی و تریبون‌های نماز جماعت فعالیت‌ها و تبلیغات سوء دشمنان را خنثی کرد.

ضرورت بهره‌گیری از جامعه دینی برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌ شاهرودی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و امور روحانیون این مرکز با اشاره به تهاجمات فرهنگی صورت گرفته علیه ملت و نظام اسلامی ایران در طی سال‌های اخیر گفت: دشمنان از راه جنگ نرم برای نفوذ در میان مناطق حساس و افراد خاص وارد عمل می‌شوند و ما به عنوان سربازان مقدم در این جبهه باید با یک تلاش مضاعف به فعالیت در این زمینه بپردازیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین 29 فروردین روز ارتش اظهار داشت: این دو سازمان با تجهیز امکانات و همکاری و همیاری یکدیگر در پیشبرد اهداف با تقسیم کار از نظر نیروی انسانی و محدوده و قلمرو کاری که در دنیا منحصر به فرد است، تلاش ابرقدرت‌ها را در نفوذ به تمامیت سرزمینی و فکری ناامید و مایوس کند.

وی در ادامه بیان کرد: ساختار فکری انقلاب بر اساس تفکر و ایدئولوژی شهید مطهری از انقلاب است و نوع تفکر و تلاش‌هایی که ایشان در برابر جریان‌های انحرافی داشتند توانست انقلاب را به مسیر واقعی خود سوق دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه این ایام مبارک و مناسبت‌های ملی و اسلامی که در اردیبهشت ماه قرار دارد فرصت‌هایی است که با یک نگاه مثبت از آن می‌توان حداکثر بهره را گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی ‌شاهرودی با اشاره به ابتکارات و نوآوری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از جمله در امور فرهنگی و آموزشی، فضای مجازی سایت آوای امین، دوره‌های برگزار شده، جلسات و همایش‌ها آنها را دارای اثربخشی مطلوب دانست و همگان را به ادامه تلاش‌ها در زمینه خدمات‌رسانی بیشتر دعوت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در فضای آلوده امکان پیشرفت و رشد فراهم نیست و تمام افراد نسبت به یکدیگر و وظایف محوله مسئول بوده و باید خداوند را ناظر و حاضر بر اعمال خود بدانند زیرا نوع و میزان جریمه‌های دنیوی با عذاب اخروی قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره مسئولیت‌پذیری گفت: هر فردی که مسئولیتی را پذیرفته و خواهان انجام کار بزرگی است این امکان را یک فرصت بداند و با تمام توان و قوا در به سرانجام رساندن آن تلاش کند.

حسینی ‌شاهرودی در پایان ابراز امیدواری کرد که افراد با ملزم ساختن خود و انجام کار حداکثری موجبات کسب رضایت خداوند متعال و ولی امر مسلمین را فراهم کنند تا وجدانی آسوده داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول