اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت صورت گرفت

کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس 115 در روستای دولت‌آباد زابل

خبرگزاری فارس: در هفته سلامت، پایگاه اورژانس 115 روستای دولت‌آباد شیب‌آب زابل کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس 115 در روستای دولت‌آباد زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در مراسم کلنگ‌زنی این پایگاه اظهار داشت: با ساخت و تجهیز این پایگاه مردم روستای دولت‌آباد و روستای اطراف از خدمات پایگاه در صورت بروز حادثه و ناراحتی‌های جسمی استفاده خواهند کرد.

محمدحسن محمدی افزود: ارائه خدمات اورژانس نقش مهمی در پیشگیری از عوارض جبران‌ناپذیر دارد. 

وی بیان داشت: زمین این پایگاه توسط خیری ارجمند به نام حاج غلامعلی سربیشه‌ای به متراژ یک هزار و 500 متر مربع اهدا شده است که پایگاه با زیربنای 96 متری احداث خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: با تکمیل این پایگاه علاوه بر خدمات به مردم، برای هفت نفر نیز اشتغال‌زایی خواهد شد.

*افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان سیدالشهدا زهک

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل، امام جمعه شهرستان زهک، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان زهک، مهدی حقیقی سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی و جمعی از پرسنل دانشگاه، بخش فیزیوتراپی بیمارستان سیدالشهدا به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در ارتباط با راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی گفت: تجهیز این بخش از نظر تجهیزات 300 میلیون ریال هزینه شده است و ساخت فضای فیزیوتراپی نیز با زیربنای 78 متری انجام می‌شود. 

*کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای حسین صفدر هیرمند

کلنگ احداث خانه بهداشت روستای حسین صفدر شهرستان هیرمند نیز در هفته سلامت با حضور رئیس دانشگاه، فرماندار شهرستان هیرمند، محمدحسین اژدری سرپرست حوزه معاونت بهداشتی و سایر مسئولان به زمین زده شد. 

مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان هیرمند از آقای علیم صفدری اهداکننده زمین که 400 متر زمین را هدیه کرده است تقدیر و تشکر کرد. 

محمدایمان آبیلی‌نژاد افزود: خانه بهداشت با زیربنای 85 متر احداث و جایگزین ساختمان فرسوده قبلی می‌شود. 

وی اعتبار تخصیص یافته را 400 میلیون ریال اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت: این خانه بهداشت به 825 نفر ساکن چهار روستا خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول