اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته زن

دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده استان قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان جشنواره مهرآفرینان فاطمی، ستاره دختان ایران اسلامی و فعالان عفاف و حجاب دانش‌آموزی و فرهنگیان استان قم تجلیل شدند.

دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مهرآفرینان فاطمی، ستاره دختان ایران اسلامی و فعالان عفاف و حجاب دانش‌آموزی و زنان استان قم پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی حضرت مریم(س) برگزار شد.

کارشناس مسئول امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به هدف برگزاری مراسم تجلیل از بانوان برگزیده گفت: شناساندن قدر و منزلت زنان جامعه و تجلیل از مقام شامخ زن مهم‌ترین هدف این مراسم است.

وی خاطرنشان کرد: منتخبان ستاره دخت ایران اسلامی شامل دانش‌آموزان مقطع متوسطه و فعالان عفاف و حجاب دانش‌آموزی بوده که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و گرامیداشت سالروز ولادت امام خمینی(ره) تجلیل می‌شوند.

اشرف مرتمی با اشاره به طرح عفاف و حجاب بیان داشت: یک نفر از هر مدرسه بر اساس معیارهای پژوهشی، علمی، المپیادها، وبلاگ‌نویسی، مسابقات فرهنگی و هنری، نقاشی، تراکت پیرامون عفاف و حجاب به عنوان منتخب عفاف و حجاب برگزیده شده و به نواحی آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معیار انتخاب ستاره دخت ایران اسلامی شامل پنج محور علمی، مذهبی، اجتماعی، اخلاقی، دینی و خانوادگی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز در این مراسم به تبیین شاخصه‌های زنان برای حضور در اجتماع پرداخت و به‌کارگیری استعدادها و توانمندی‌ها را مهم‌ترین دلیل برگزیدگی و برتری عنوان کرد.

معصومه ظهیری بیان کرد: زنان در دوران پیش از انقلاب باید از اجتماع کناره‌گیری می‌کردند یا برای حضور در اجتماع برخی از ارزش‌های خود را کنار می‌گذاشتند.

در پایان این مراسم در بخش فرهنگیان از لیلا گائینی در رشته وبلاگ‌نویسی، مریم احمدی هدایت در رشته داستان کوتاه، لیلا غلامی باقرآبادی در رشته کتابخوانی، زهرا داوودی در رشته عکاسی، مریم دلدار در رشته پوستر، زلیخا حقی در رشته وبلاگ‌نویسی، فهیمه حسنی در رشته وبلاگ‌نویسی، فهیمه زاهدی در رشته فیلم کوتاه، زهرا شهید در رشته داستان کوتاه، طیبه احمدی در رشته کتابخوانی، مینو شریفی در رشته عکاسی و پوستر، فاطمه میرابوطالبی در رشته عکاسی، مینا دلدار در رشته پوستر، فهیمه یزدی‌زاده در رشته پوستر، خدیجه پریشان در رشته فیلم کوتاه و مریم یوسف‌نیا در رشته کتابخوانی جشنواره مهر آفرینان فاطمی تجلیل شد.

در بخش زنان برگزیده جشنواره مهر‌آفرینان فاطمی از زهرا شهید، فاطمه کریمی و صدیق شاکری تجلیل به عمل آمد.

در بخش دانش‌آموزی نیز از فاطمه کشاورز، فائزه جوادی، کیمیا محمدی‌منش، زهرا معلم و زهرا محمدلو در رشته عکاسی، پریسا نصیری، زهرا تلخابی، زهرا طالبی و زینب محسنی در رشته وبلاگ‌نویسی، صالحه کاظمی، خدیجه موسوی و سمیرا رحمانی ارشاد در رشته کتابخوانی، اکرم پورحسن و نسرین اسکندری در رشته پوستر، مریم مرادی البرز و عارفه سادات فدایی در رشته فیلم کوتاه، اکرم افشار و زهرا رهپروری در رشته داستان کوتاه تقدیر شد.

در این مراسم در حوزه ستاره دخت ایران اسلامی از زهرا نظری، زهرا خداپرستان و فاطمه غفاری و در حوزه طرح فعالان عفاف و حجاب از مریم غلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول