اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش 122 درصدی صادرات غیرنفتی بازارچه پرویزخان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: فروردین امسال صادرات غیرنفتی بازارچه پرویزخان 122 درصد رشد داشته است.

افزایش 122 درصدی صادرات غیرنفتی بازارچه پرویزخان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محسن رستمی امروز در همایش تبیین تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در دانشگاه آزاد اسلامی قصرشیرین برگزار شد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بخش تولید صورت گرفته، گفت: در زمینه طرح‌های تولیدی کمبودی نداریم و حمایت لازم از این طرح‌ها انجام می‌شود.

رستمی افزود: در بخش سرمایه‌گذاری حوزه تولید ملی نیز، در نقاط مرزی سرمایه‌گذاری مطلوبی شده که رشد صادرات در این مناطق حاکی از این مساله است.

وی با توجه به موقعیت ممتاز قصرشیرین در بخش صادرات کالا گفت: امسال در بخش حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و تولید ملی برگزاری دو نمایشگاه در کشور عراق را در دست اجرا داریم، ضمن اینکه شناسایی گلوگاه‌های مرزی، توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز صادرات از موارد مهم برای تحقق شعار امسال است.

رستمی با اشاره به افزایش 122 درصدی رشد صادرات غیرنفتی بازارچه پرویزخان در فروردین امسال با تقدیر از تلاش تجار این منطقه گفت: تلاش این است که جوایز صادراتی تجار مربوط به سال‌های 89 و 90 را هر چه زودتر تامین و پرداخت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه امسال یک همایش سرمایه‌گذاری در کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: می‌خواهیم شرایط را فراهم کنیم که سرمایه‌گذاران بازدیدی از بازارچه مرزی پرویزخان داشته باشند تا زمینه برای صادرات کالاهای با کیفیت از این مرز بیشتر مهیا شود.

امام جمعه قصرشیرین نیز در این همایش با اشاره به شعار سال گفت: از اهداف این شعار استقلال اقتصادی برای تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

حجت‌الاسلام علی ملکی ادامه داد: قصرشیرین دارای یک پتانسیل و وضعیت بسیار قوی است و در راستای این پیام نورانی رهبر باید گام‌های موثری برای این شهرستان به عنوان پیشانی نظام مقدس اسلامی برداشته شود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در پایان با بیان اینکه که کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند بازار عراق بازار خوبی است، تصریح کرد: این کشور بعد از جنگ به همه امکانات نیاز دارد لذا می‌طلبد از این فرصت بزرگ برای صادرات کالاهای ایرانی به این کشور استفاده کرده و در این راستا مسئولان توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول