اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

7 دو و میدانی‌کار قمی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو ومیدانی استان قم از اعزام تیم دو و میدانی قم به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در قزوین خبر داد.

7 دو و میدانی‌کار قمی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شدند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در بخش پسران رده سنی نوجوانان در حالی برگزار می‌شود که قصد داریم دو و میدانی‌کاران مستعد و توانای استان را به این دوره از رقابت‌ها اعزام کنیم.

وی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی کشور که قرار است از دو روز دیگر به میزبانی قزوین برگزار شود، هیئت دو و میدانی استان قم ترکیب تیم دو و میدانی اعزامی رده سنی نوجوانان قم را با قرار گرفتن هفت ورزشکار در این تیم اعلام کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم یادآور شد: بر اساس تقویم فدراسیون دو و میدانی کشورمان، پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور در بخش پسران رده سنی نوجوانان بعد از مسابقات دختران که هفته قبل برگزار شد، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده یعنی شانزدهم و هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت دو و میدانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: تیم دو و میدانی قم را در این رقابت‌ها، محمد سبب‌کار، رضا ملک‌پور، مجتبی وفسی، علی جبارپور، علیرضا صفری، حسین میرزایی و سعید علی‌محمد تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه ابوالقاسم اکرمی نیز به عنوان سرمربی این تیم را در رقابت‌های قهرمانی کشور هدایت می‌کند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: بسیاری از دو و میدانی کاران مطرح استان قم که همگی در حال حاضر جزو برترین‌های کشور در رده سنی بزرگسالان هستند، زمانی در همین رده سنی نوجوانان در کشور افتخار آفرینی می‌کردند، به همین دلیل نگاه و توجه خاصی به رده‌های سنی پایه و مسابقاتی که در رده‌های پایه در سطح کشور برگزار می‌شود، داریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم دو و میدانی پسران نوجوان قم در حالی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود که پیش از این تیم رده سنی نونهالان دو و میدانی پسران قم در مسابقات قهرمانی منطقه سه کشور موفق به کسب هفت مدال و عنوان نایب قهرمانی کشور شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول