اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی نژاد در جوین

حضور صهیونیست‌ها، بشریت را آزار می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: وجود صهیونیست‌ها در بشر ضد خیر، شر و موجب اذیت و آزار است.

حضور صهیونیست‌ها، بشریت را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش در ادامه یکصدمین سفر استانی خود به خراسان‌رضوی که در اجتماع مردم شهرستان جوین حاضر شده بود با بیان اینکه شما مردمان غیور و بافرهنگ 33 سال است که بداخلاقی‌های بداخلاقان عالم را تحمل کردید، اظهار داشت: صدها سال است که در کرامت و موجودیت ایران اسلامی ایستاده‌اید و از آن دفاع کرده‌اید.

وی با بیان اینکه خدای متعال انسان را برای رسیدن به قله‌های سعادت خلق کرده است، اظهار داشت: برای این منظور خداوند ابزار لازم را برای تعالی و کمال بشر قرار داده است و مهم‌ترین ابزار امر و عقل بالاترین هدیه خداست و خداوند در نهاد تک تک انسانها عقل را قرار داده است چرا که عامل نجات انسانها عقل است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از صفت‌های ارزشمند انسانی مهربانی با دیگران است و اینکه دیگران را آزار ندهیم و این از نشانه‌های عقل است، هر چقدر از عقل بیش‌تر استفاده شود کم‌تر کسی آسیب می‌بیند و انسان عاقل رحمت و برکت و خدمت و خدمتگذار است.

وی ادامه داد: پیامبران رحمت و موجب خیر بودند چرا که عقل خود را به طور کامل استفاده می‌کردند، پیامبر عزیز ما همه وجودش برای بشر رحمت بود و مهربان‌ترین مهربانان‌عالم نیز حضرت محمد بود.

رئیس جمهور کشورمان در ادامه با بیان اینکه باید به وضع امروز خود و به تاریخ نگاهی بیندازیم، گفت: همه مشکلات جامعه بشری به خاطر رعایت نکردن همین دستورهاست، عده‌ای همه وجود خود را اذیت کردن و آسیب رساندن به دیگران قرار دادند و اگر روزی خیانت نکنند، تهدید نکنند و ثروت ملت‌ها را غارت نکنند شب خوابشان نمی‌برد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه وجود صهیونیست‌ها ضد خیر و شر و موجب اذیت و آزار است، یادآور شد: اگر این صهیونیستها روزی چند نفر از جوانان فلسطینی را ناکار نکرده و چند خانه را تخریب نکند انگار که موجودیت ندارد و همه مشکلات امروز ما در بشر به خاطر سرپیچی از همین دستور است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که ملت ایران صاحب عقل بوده و با هم مهربان هستند و اهل آزار و اذیت دیگران نیستند و این فرق ملت ما با قلدرهای جهانی است و هر کاری که ملت ایران انجام می‌دهند برای خدمت و محبت است.

وی با تأکید بر مسائل فوق افزود: در مصاف عقل و بی‌عقلی خدای متعال مقرر کرده است که عقل و عاقلان همیشه بر بی‌عقل‌های عالم پیروز بوده است.

رئیس جمهور اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که ساختن و آبادی ایران وظیفه همه ملت ایران است گفت: امروز باید بسازیم و ایران را آباد کنیم و در این راستا همگی باید آستین خدمت را بالا زده و دست به دست هم دهیم تا شاهد عمرانی ، آبادانی و پیشرفت باشیم.

وی افزود: اصل پیشرفت و ساختن باز می‌گردد به تولید و از جمله آن تولید صنعتی و تولید کشاورزی که در این راستا باید تولید را افزایش دهیم.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله باید در این شهرستان نیز معادن، کارخانه‌جات و مزارع را آباد کرده و افزایش دهیم تا شاهد افزایش تولید و اشتغال باشیم و ان‌شاءالله ریشه بیکاری در شهرستان جوین از بین برود.

وی با تأکید بر استفاده از شیوه آبیاری نوین گفت: یکی از مهم‌ترین کارها در راستای سروسامان دادن به وضعیت آب تغییر شیوه آبیاری است که البته در سال 90 در این شهرستان 7 هزار و 500 هکتار به شیوه آبیاری نوین تغییر داده شده است و در این راستا دولت برای هر هکتار تبعیض شیوه آبیاری 85 درصد یارانه پرداخت می‌کند.

رئیس جمهور کشورمان در خاتمه در پاسخ به مطالبات مردم شهرستان جوین قول ساخت دو سالن ورزشی مجهز، ساخت و ترمیم راه‌های جاده‌ای و ساخت یک دانشکده پرستاری در این شهرستان را به مردم داد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول