اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند نقال برتر کشور:

دستور کار رسانه‌های استکباری توجیه بد‌حجابی در کشور است

خبرگزاری فارس: پیرغلام و نقال برتر کشوری گفت: توجیه بی‌حجابی و فساد اجتماعی با ساخت برنامه‌های فریبنده در دستور کار رسانه‌های استکباری قرار گرفته است.

دستور کار رسانه‌های استکباری توجیه بد‌حجابی در کشور است

سید مصطفی سیدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن بزرگداشت مقام زن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: زن موجود مقدسی است اگر به معنای واقعی زن باشد.

وی افزود: اگر همه کوه‌های عالم الماس شوند و در یک کفه ترازو قرار گیرند و زنی با تقوا و پاکدامن در کفه دیگر باشد، زن پاکدامن و باتقوا از تمامی الماس‌های جهان برتر و سنگین‌تر است.

نقال و شاهنامه‌خوان برتر کشوری تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) شفاعت‌کننده روز جزا بوده و بر اساس روایات و احادیث نخستین انسانی است که به بهشت وارد می‌شود.

سیدی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) از تبار پاکان و نیکان است، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) از تنها زنانی بوده که به مرحله کمال انسانی دست یافته و هرگز آلودگى‏هاى جاهلیت نتوانست ذره‌ای بر روح پاک و مقدس بانوی دو عالم تأثیرگذار باشد.

وی زندگی فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) را الگوی ناب برای زنان و دختران جهان دانست و عنوان داشت: حضرت فاطمه (س) متعلق به زنان و دختران مسلمان نبوده بلکه راز آفرینش بانوی دو عالم می‌تواند الگوی همه جهانیان باشد.

سیدی وجود حضرت فاطمه (س) را بزرگترین فلسفه آفرینش زن دانست و یادآور شد: حضرت فاطمه (س) نمونه کامل و استثنایی یک زن ایده‌آل در همه زمینه‌ها بوده که شناخت شخصیت این بانوی بزرگ برای عموم جامعه نیاز به همت و تلاش مسئولان دارد.

شاهنامه‌خوان برتر کشوری با اشاره به هجمه شدید ضد اسلامی رسانه‌های استکباری علیه حجاب و پوشش اسلامی گفت: حجاب وقار، سنگینی و غرور زن بوده و هیچ‌گاه مانع پیشرفت و آزادی زن در زندگی اجتماعی نمی‌شود.

سیدی تأکید کرد: امروزه توجیه بد‌حجابی و فساد در زندگی روزمره زنان در دستور کار رسانه‌های تصویری و ماهواره‌ای دشمنان قرار گرفته است.

وی ساخت برنامه‌های متنوع و فریبنده در قالب فیلم و سریال‌های مبتذل و ضد اخلاقی را از جمله مهم‌ترین اقدامات دشمنان نظام اسلامی برای ترویج بی‌حجابی و متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول