اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تذکر لسانی همراه با رعایت شئون اسلامی و قوانین موثر واقع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر همراه با رعایت شئون و قوانین موثر واقع می‌شود.

تذکر لسانی همراه با رعایت شئون اسلامی و قوانین موثر واقع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما صبح امروز در ستاد احیاd امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی این استان اظهار کرد: مهمترین وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این است که به همه کارکنان ادارات تفهیم کند که سیمای فریضه امر به معروف و نهی از منکر چیزی جز تعهد و علاقه آمرین و عاملین آن به سلامتی محیط کار و جامعه نیست.

وی امر به معروف و نهی از منکر را حافظ حریم‌ها، مرزها و حقوق افراد در محل کار، خانواده، اجتماع و در همه زمینه‌ها دانست و گفت: رفتار، گفتار و عمل صالح ما همراه با تذکر لسانی در کنار رعایت قانون در این خصوص بسیار نتیجه‌بخش است.

این مسئول تصریح کرد: همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص فرهنگی و متولیان امر باید از جنبه‌های مختلف مادی و معنوی با برنامه‌ریزی و طرح موضوعات و با هماهنگی به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

 رهنما به شناخت بیشتر معروف‌ها و منکرات در جامعه اشاره کرد و گفت: باید با تلاش مضاعف افکار عمومی و جامعه دینی و اخلاقی‌ را نسبت به تمام مظاهر معروف و منکر بیشتر آشنا کرد و حقیقت و حکمت این دو فریضه الهی را به نحو موثرتری به همگان بیان نمود.

وی با اشاره به اینکه عمل به امر به معروف و نهی از منکر مختص زمان و مکان خاصی نیست و نشانه تعهد به دین و یک تکلیف و وظیفه است، اظهار داشت: در این خصوص همه ما به خصوص آمرین باید ابتدا از خود شروع کنیم و سپس در محیط‌‌‌های بزرگتر با صبر و حوصله به تعمیم آن بپردازیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول