اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری گلستان خبر داد

اختلافات خانوادگی جزو 5 دعوی اول گلستان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: اختلافات خانوادگی پنج دعوی اول ورودی به محاکم حقوقی دادگستری‌های گلستان را تشکیل می‌دهد.

اختلافات خانوادگی جزو 5 دعوی اول گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، حسین شعبانی با بیان اینکه اختلافات خانوادگی یکی از پنج دعوی اول استان شناخته شده است اظهار داشت: اختلافات خانوادگی یکی از فاکتورهای اصلی فروپاشی خانواده‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آسیب‌های امروز از کارکردهای ناصحیح بعضی خانواده‌ها نشأت می‌گیرد تصریح کرد: باید رفتارهای انسانی و هنجارهای اخلاقی در جامعه ترویج شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با کمک دفتر حمایت از زنان و کودکان در دادگستری استان و کارشناسان بهزیستی، تحلیل‌های جامعی از مشاوره‌های ارائه شده در پرونده‌های اختلافات خانوادگی تهیه کنیم.

شعبانی همچنین گفت: تیم مجربی به منظور آسیب‌شناسی علل و عوامل بروز اختلافات خانوادگی و منتهی شدن آن به طلاق در استان تشکیل خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی مشاوران اجتماعی و مددکاری در امر اختلافات خانوادگی گفت: برای ارجاع پرونده‌های مربوط به دعاوی خانوادگی به واحد مشاوره، مکاتبات لازم با رؤسای دادگستری‌ها صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در نشستی که با مسئولان بهزیستی استان داشت از آنان خواست یک نسخه از طرح آموزش دانش‌آموزان در سال‌های سوم راهنمایی و پیش‌دانشگاهی که توسط این سازمان تهیه شده را برای پیگیری و اجرا در مدارس به این معاونت ارسال کنند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول