اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط‌کریم:

طرح اختلافات مسئولان، جامعه را ملتهب می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اختلافات موجود میان مسئولان در رسانه‌ها موجب ایجاد تنش در جامعه و ملتهب شدن اذهان عمومی می‌شود.

طرح اختلافات مسئولان، جامعه را ملتهب می‌کند

حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی سنگ‌اندازی‌های زیادی در برابر مسیر حرکتی انقلاب اسلامی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب هیچ‌ گاه نمی‌خواهند ملت ایران در راهی که در پیش گرفته است، موفق بوده و همواره توطئه و دسیسه‌ای تازه علیه ما ایجاد می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اتهام‌زنی‌های غیرمعقول غرب علیه جمهوری اسلامی گفت: غربی‌ها یک روز ما را متهم به رفتار ضد حقوق بشر کرده و روز دیگر ادعا می‌کنند که ایران در حال ساخت بمب اتم است.

نوروزی گفت: از سوی دیگر طی سال‌های اخیر تحریم‌های سنگینی علیه ایران اعمال کرده‌اند که هدف نهایی آنها مأیوس کردن ملت ایران از دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب است.

* وحدت و ولایت‌مداری دو عامل اصلی موفقیت ملت ایران

وی در ادامه به عوامل موفقیت ملت ایران در برابر تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و گفت: وحدت میان اقشار مختلف و داشتن روحیه ولایت‌مداری عوامل اصلی موفقیت ملت ایران و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند که باید آن را حفظ کنیم.

نماینده مردم رباط‌کریم در خانه ملت با یادآ‌وری هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم‌چنین امام‌خمینی(ره) گفت: امام(ره) بارها تأکید فرمودند که وحدت خود را حفظ کنید و طی سال‌های اخیر رهبری عظیم‌الشان انقلاب نیز بر این موضوع به صورت مکرر تأکید فرموده‌اند.

نوروزی افزود: با وجود هشدارهای بزرگان و دلسوزان اسلام و انقلاب شاهد هستیم که برخی مسائل کوچک موجب ایجاد اختلاف میان سران قوا شده است.

وی با بیان اینکه وجود اختلاف میان مدیران اجرایی امری طبیعی است، گفت: نباید اجازه دهیم که این اختلافات در جامعه مطرح و موجب دل‌سرد کردن مردم شود.

نوروزی اظهار داشت: این امر موجب ملتهب شدن فضای جامعه و ایجاد تنش در سطح روابط مردم با مسئولان می‌شود که تداوم آن آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌سازد.

* مسئولان به دامان ولایت پناه برند

وی در پاسخ به این پرسش که برای رفع این اختلاف‌ها چه باید کرد،‌ گفت: مسئولان به دامان پر مهر ولایت پناه برده و مشکلات و مسائل خود را با ایشان در میان بگذارند.

نوروزی در پایان تأکید کرد: به طور قطع معظم‌له به این مسائل حاشیه‌ساز پایان داده و هم‌چون گذشته کشتی انقلاب را به بهترین شکل هدایت خواهند فرمود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول