اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

راهبرد دشمن تشدید اختلافات داخلی و اختلاف بین احزاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: دشمن همیشه در تلاش و تکاپوست، لحظه‌ای آرام نمی‌نشیند و از جمله راهبردهایی که دشمنان برای نابودی اسلام و انقلاب به کار می‌برند، تشدید اختلافات داخلی، اختلاف بین احزاب و شخصیت‌هاست.

راهبرد دشمن تشدید اختلافات داخلی و اختلاف بین احزاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهرستان تربت‌حیدریه با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره از مذاکرات استقبال می‌کند و هیچ‌ گاه میز مذاکرات را ترک نکرده است و اگر در گذشته مذاکرات متوقف شده به این علت بوده است که غربی‌ها کارشکنی کرده‌اند زیرا آنان نخواسته‌اند با منطق و استدلال جلو بروند و همیشه به دنبال نادیده گرفتن حق مردم بوده‌اند.

وی افزود: ملت ایران با وجود زورگویی‌های غرب به پیشرفت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه هسته‌ای دست یافته است و این پیشرفت هم‌چنان ادامه دارد.

شریعتی‌تبار با یادآوری چند نکته به ملت ایران و هیئت مذاکره‌کننده گفت: ملت ایران در هیچ صورتی به هیچ کسی اجازه نمی‌دهد تا ذره‌ای از این مسیر پیشرفت کوتاه بیایند و خدای ناکرده به غرب و آمریکا باج بدهند و هرگز نسبت به داشته‌های هسته‌ای خود معامله نخواهند کرد.

امام جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه باید حرمت مراسم شهادت و مناسبت‌های ائمه را حفظ کنیم، افزود: باید مراقب باشیم که در مراسم جشن و شادی گناه، وارد نشویم.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از هیئت‌های مذهبی شهرستان خواست با برنامه‌ریزی و اطعام عزاداران در آن روز با حرکت به سوی مسجد جامع در نماز جماعت شرکت و عزادرای کنند.

شریعتی‌تبار به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اشاره و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال 1358 با صدور فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی برای سازماندهی این نهاد برداشت. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول