اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی گلستان:

عدم ابلاغ تعدیل قیمت‌ها، پیمانکاران را متضرر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گلستان گفت: عدم ابلاغ به موقع تعدیل قیمت‌ها بسیاری از پیمانکاران استان را با ضرر مالی مواجه کرده است.

عدم ابلاغ تعدیل قیمت‌ها، پیمانکاران را متضرر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گلستان، نادر باباجانی با بیان اینکه آخرین ابلاغ تعدیل قیمت‌ها مربوط به سال 1389 بوده اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت مصالح و دستمزد بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به نظر می‌رسد که لازم باشد مسئولان نسبت به ابلاغ تفاوت قیمت مصالح و ضریب تعدیل جدید اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم رفع این معضل، روند تکمیل پروژه‌های استان کند و پیمانکاران و کارفرمایان با خسارات مالی مواجه خواهند شد.

رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گلستان همچنین طولانی شدن بروکراسی اداری در مسیر پرداخت صورت وضعیت‌ها را از دیگر مشکلات مهم پیمانکاران خواند و خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد روند رسیدگی و پرداخت صورت وضعیت‌ها نیازمند یک بازنگری جدی است.

باباجانی از کارفرمایان خواست تا از برخوردهای یک طرفه در اجرای قوانین و آیین‌نامه‌ها خودداری و رعایت آن دسته از مواد قانونی که منفعت پیمانکار نیز در آن لحاظ شده را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول