اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی در گلپایگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی در گلپایگان افتتاح شد.

نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی در گلپایگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ظهر امروز با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان نمایشگاه آثار و توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف با عنوان «نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی» در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: این نمایشگاه به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری، ورزش و امور جوانان، فنی حرفه‌ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، حوزه بسیج خواهران و امور بانوان فرمانداری برگزار شده است.

علیرضا گوهری ادامه داد: در نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی غرفه‌های متعددی وجود دارد و آثار و توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف مانند منبت، مشبک، تذهیب، معرق، گل‌آرایی، خوشنویسی، فرش، تابلو فرش، پیکر تراشی، مطبوعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در غرفه ورزش و جوانان مدال‌ها، حکم‌های قهرمانی و کاپ‌های بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی عرضه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه تنها نمونه کوچکی از توانمندی‌های زنان و دختران ورزشکار گلپایگانی است که به کسب رتبه‌های کشوری و استانی نائل شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان یادآور شد: در نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی آثار و توانمندی‌های بیش از 50 نفر از بانوان گلپایگانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این نمایشگاه با سالگرد فتح خرمشهر مصادف شده است، گفت: برای اینکه طول عمر حضرت فاطمه (س) 18 سال بوده است، در روز پایانی نمایشگاه از 18 نفر از بانوان برتر و فعال شهرستان در عرصه‌های مختلف تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

گوهری یادآور شد: این نمایشگاه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) و به مدت یک هفته برپا شده است و همه‌روزه از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم باز است.

به گزارش فارس، در آیین افتتاح نمایشگاه گنجینه‌های ایرانی از جزو سی‌ام قرآن کریم همراه با تذهیب صفحات که توسط انجمن خوشنویسان گلپایگان نگاشته شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول