اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال باشت:

دلیل این همه بی‌مهری به فوتبال باشت را نمی‌دانیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال باشت گفت: این شهرستان در زمینه فوتبال پیشینه خوبی در کهگیلویه و بویراحمد دارد و اینک مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است که دلیل آن را تاکنون نفهمیده‌ایم.

دلیل این همه بی‌مهری به فوتبال باشت را نمی‌دانیم

حمید صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: با توجه به جوان بودن این شهرستان نیاز مبرمی به نیروی انسانی و مربی کارآزموده در رشته‌های فوتبال، فوتسال و داوری در بخش‌های آقایان و بانوان داریم.

صادقی بیان داشت: با وجود اینکه 12 تیم باشگا‌هی در این شهرستان داریم متاسفانه فقط یک زمین چمن در این شهرستان وجود دارد.

این مسئول گفت: فضای ورزشی مخصوص بانوان وجود ندارد به طوریکه دو سالن ورزشی موجود به صورت اجاره به بخش خصوصی داده می‌شود.

صادقی در ادامه بیان کرد: بانوان ورزشکار و فوتبالیست این شهرستان که تعدادشان هم کم نیست مورد بی‌مهری مسئولین قرار گرفته‌اند که حتی از ساده‌ترین امکانات ورزشی محروم هستند.

رئیس هیئت فوتبال باشت عنوان کرد: متاسفانه نه درآمد‌زایی داریم و نه ابزار و نه وسیله کار داریم، حتی هیچ نهاد یا سازمان و اداره دولتی در این زمینه فوتبال باشت را حمایت مالی نمی‌کند به همین خاطر تمام چشم امید ما به مسئولین استانی و استانداری است.

صادقی گفت: دو نماینده فعال در لیگ یک و 2 استان داریم که به خاطر نبود حمایت مالی از سوی سازمان‌ها ادامه مسابقات برای ‌آنها مشکل شده است که از جمله این تیم‌ها، تیم فوتبال ابوذر باشت است.

صادقی با اشاره به سوابق تیم فوتبال ابوذر گفت: این تیم در سال 60 راه‌اندازی شده و از آن سال تاکنون با هزینه شخصی اداره شده و جوانان زیادی را به فوتبال استان و کشور معرفی کرده است.

صادقی عنوان کرد: مشکلات مالی گریبان‌گیر این تیم شده به طوریکه برای برگزار کردن مسابقه در شهر‌های دیگر  هر بازیکن با هزینه شخصی خودش این کار را انجام می‌دهد.

این مسئول افزود: از مسئولین به خصوص شهرداری باشت می‌خواهیم که این جوانان را زیر چتر حمایت خود قرار دهند تا سلامتی و نشاط را به جامعه منتقل کرده و هم با اعتیاد مبارزه کرده باشیم.

صادقی گفت: زمین چمن فوتبال در بخش بوستان در حال احداث است که امیدواریم با پیگیری مسئولین این پروژه هرچه سریع‌تر به اتمام برسد تا اینکه بخشی از مشکلات فوتبال شهرستان باشت برطرف شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول