اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گهر زاگرس لرستان:

تیم فوتبال گهر زاگرس دورود متعلق به لرستان است

خبرگزاری فارس: سرپرست گهر زاگرس لرستان گفت: تیم فوتبال گهر زاگرس دورود متعلق به لرستان است و باید در این استان بماند.

تیم فوتبال گهر زاگرس دورود متعلق به لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسماعیل حیدرپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برای انتقال تیم گهر زاگرس دورود به تهران یک مبلغ هشت میلیارد تومانی توسط مشتری پیشنهاد شده است، با این وجود تیم گهر زاگرس متعلق به مردم لرستان بوده و در دورود باقی می‌ماند، البته این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌ها و حمایت مسئولان در لرستان است.

سرپرست گهر زاگرس لرستان با بیان اینکه شهرداری و صنایع دفاع دورود به عنوان اسپانسر تیم گهر زاگرس اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: با وضعیت بد مالی که تیم گهر زاگرس با آن مواجه است، اگر این تیم به لیگ برتر برود با مشکل بر‌می‌خورد، از این رو ضرورت دارد، که مسئولان امر در لرستان با تعامل برای حفظ و حمایت این تیم در لیگ برتر تلاش کنند.

وی بر ضرورت فراهم آوردن شرایط لازم برای حضور تیم گهر زاگرس دورود در لیگ برتر افزود: در بحث فرودگاه به دلیل اینکه مسافت فرودگاه خرم‌آباد تا دورود 85 کیلومتر است، مشکلی نداریم، اما برای کسب مجوز لیگ، ورزشگاه دورود باید به پنج هزار صندلی مجهز شود.

سرپرست تیم گهر زاگرس دورود گفت: تیم گهر زاگرس دورود تحت نظارت دادستانی کل کشور است، بنابر‌این ضرورت دارد، که در اسرع وقت برای تعیین تکلیف این جلسه مشترکی با مسئولان استان، دادستانی و مسئولان تیم برگزار شود.

حیدرپور یادآور شد: تا شروع لیگ برتر فرصت هست که شرایط حضور تیم گهر زاگرس در لیگ برتر فراهم شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول