اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری:

طرح تعادل‌بخشی منابع زیرزمینی از خشکسالی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تعادل‌بخشی منابع زیرزمینی از خشکسالی جلوگیری می‌کند.

طرح تعادل‌بخشی منابع زیرزمینی از خشکسالی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شکرالله عباسی، بعدازظهر امروز در جمع کارکنان این شرکت با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: در روز ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد فرزند خلف ایشان، امام خمینی(ره) قرار داریم که باید بر بزرگداشت هرچه بیشتر این ایام تلاش کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف برنامه‌های این شرکت، افزود: در این راستا با بهره‌گیری از تجارب موسسات فرهنگی و هنری، مراکز پژوهشی و مهندسین مشاور، کارگاه‌های آموزشی برگزار کرده‌ایم.

عباسی، فرهنگ‌سازی در خصوص اجرای طرح تعاد‌ل‌بخشی آب زیرزمینی را از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در همین راستا شش عنوان بروشور با تیراژ 12 هزار عدد در میان عموم و دو کتابچه آموزشی در تیراژ 2 هزار عدد در ارگان‌ها و نهادهای رسمی توزیع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از مهم‌ترین راهکارهای فرهنگ‌سازی طرح تعادل‌بخشی آب زیرزمینی دانست و افزود: بر این اساس در سال گذشته پنج کارگاه روستایی با حضور بهره‌برداران منابع آب‌زیرزمینی در استان برپا شد.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به روند روبه افزایش بهره‎‌برداری از منابع آب زیرزمینی در سال‌های گذشته و کاهش نزولات جوی به دلیل حاکم شدن شرایط خشکسالی و تغییر اقلیم، تعادل آبخوان‌های زیرزمینی به‌هم خورده که در صورت عدم توجه به این موضوع شاهد پدیده نشست زمین در بسیاری از دشت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول