اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

بیش از 8 هزار کلاس تخریبی در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: در استان اصفهان هشت هزار و 563 کلاس تخریبی وجود دارد که باز‌سازی و بهسازی این کلاس‌ها به 420 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

بیش از 8 هزار کلاس تخریبی در اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا محزونیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: خیرین علاوه بر فعالیت در راستای احداث و راه‌اندازی مدارس جدید در عرصه نو‌سازی و بهسازی مدارس تخریبی نیز فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: 24 اردیبهشت‌ماه جاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همانند سال‌های گذشته در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: تکریم خیرین مدرسه‌‌ساز و بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره خیرینی که در عرصه مدرسه‌سازی فعالیت کرده‌اند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی افراد مستعد برای فعالیت در زمینه مدرسه‌سازی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه به شمار می‌رود، تصریح کرد: شناسایی خیرین جدید و فعال شدن آنها در زمینه مدرسه‌سازی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجموعه در راستای برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است.

محزونیه با اشاره به اینکه خیرین و اقدامات آنها با فقر فرهنگی و اطلاعاتی مواجه هستند، ادامه داد: در راستای معرفی خیرین به جامعه باید گام‌های اساسی برداشته شود و این مجمع در نظر دارد که رسانه‌ها و مطبوعات را به صورت بیشتر با مجمع خیرین مدرسه‌ساز آشتی بدهد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیاری توسط خیرین در عرصه مدرسه‌سازی صورت گرفته اما بازتاب و انعکاس این فعالیت‌ها در سطح جامعه مطلوب نبوده است، تاکید کرد: 800 خیر در سطح استان وجود دارد و اصحاب رسانه باید با تلاش‌های خود به معرفی این افراد بپردازند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اضافه کرد: 14 هزار و 952 کلاس درس در استان نیازمند مقاوم‌سازی است که برای این موضوع 224 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی بیان داشت: در استان اصفهان هشت هزار و 563 کلاس تخریبی وجود دارد که باز‌سازی و بهسازی این کلاس‌ها به 420 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول