اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب‌ مسافر دهکده جهانی منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل انجمن روابط عمومی استان کرمان‌ گفت: کتاب زندگی‌نامه پرفسور یحیی کمالی‌پور با عنوان "‌مسافر دهکده جهانی" منتشر شد.

کتاب‌ مسافر دهکده جهانی منتشر شد

‌محمد بصیریان‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: "‌مسافر دهکده جهانی" به قلم‌ نگین حسینی‌ به رشته تحریر در‌آمده و از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب در قطع وزیری و در 353 صفحه به چاپ رسیده است، گفت: در این کتاب زندگینامه ‌یحیی کمالی‌پور‌ شامل زندگی در ایران، مهاجرت به آمریکا و تصاویری از کنفرانس‌ها و سفرهای خارجی و همچنین تصاویری از مقاطع مختلف سنی از راور تا پوردو، است.

بصیریان افزود: پروفسور کمالی‌پور در حال حاضر دکترای ارتباطات دارد و رئیس گروه ارتباطات دانشگاه "پوردو" و "کلیومنت"، مدیر مرکز مطالعات جهانی، مؤسس و سردبیر مجله "مدیا گلوبال" و بنیانگذار و مدیر ارتباطات جهانی است.

وی تصریح کرد: کتاب "مسافر دهکده جهانی" با حضور پروفسور کمالی‌پور در 25 اردیبهشت ماه جاری در همایش روابط عمومی الکترونیک در تهران رونمایی می‌شود.

بصیریان عنوان کرد: همچنین قرار است، پروفسور کمالی‌پور پس از رونمایی از کتاب از 28 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال جاری به استان کرمان و شهرستان راور سفر کند.

وی گفت: علاقمندان به خریداری کتاب زندگینامه پروفسور کمالی‌پور می‌توانند به آدرس prshop.ir مراجعه و به صورت الکترونیکی این کتاب را خریداری کنند. 

به گزارش فارس پروفسور یحیی کمالی‌پور‌ در سال 1326 در شهرستان راور کرمان به دنیا آمد، وی با 10 اثر بر‌جسته جهانی در رشته ارتباطات و بیش از 25 سال تدریس در دانشگاه‌های آمریکا یکی از دانشمندان شناخته شده ایرانی این رشته در سطح جهان است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول