اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

بازدید 300 نفر از اصحاب فرهنگ و رسانه زنجان از نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 300 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان زنجان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعزام شدند.

بازدید 300 نفر از اصحاب فرهنگ و رسانه زنجان از نمایشگاه کتاب

محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان زنجان برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای مختلف اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از همه شهرستان‌های استان زنجان اصحاب فرهنگ و هنر به این نمایشگاه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: انجمن ادبی فریاد نیز نام‌نویسی‌های لازم را برای اعزام اصحاب فرهنگ و هنر استان انجام داده و در قالب یک اتوبوس این افراد به نمایشگاه کتاب تهران اعزام کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اعزام اعضای انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری استان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: ‌از پنج شهرستان استان اهالی فرهنگ و هنر به این نمایشگاه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه افرادی که بن کتاب از طریق سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند می‌توانند از بن‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: به ادارات شهرستان‌ها بن ارائه نشده است.

 

*آئین تجلیل از موسیقی عاشیقی زنجان برگزار می‌شود

ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از موسیقی عاشیقی زنجان تصریح کرد: این آئین 23 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقوله هنر بسیار تأثیرگذار و مقدس است، خاطرنشان کرد: باید به هنر موسیقی عاشیقی بیش از بیش توجه شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موسیقی عاشیقی از هنرهای اصیل و ماندگار در عرصه هنر محسوب می‌شود، افزود: هنرمندان موسیقی عاشیقی محبوب‌ترین افراد جامعه هستند.

وی از برگزاری همایش تجلیل از کارمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) از بانوان این اداره‌کل تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول