اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور حقوقی سازمان صنایع کوچک:

راهکارهای قانونی را در حمایت از تولید ملی دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: به دنبال ایجاد راهکارهای قانونی برای حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران هستیم.

راهکارهای قانونی را در حمایت از تولید ملی دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمدصادق محمدیاری صبح امروز در همایش تخصصی مدیران حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی که در شیراز برگزار شده است، بر وضع قوانین حمایتی به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بخش شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه با تشکیل کمیته کارشناسی، ضمن بررسی قوانین موجود و آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط ضعف، در زمینه اصلاح و بازنگری قوانین با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاران، تلاش وافر می‌شود.

این مسئول با تاکید بر بازنگری و اصلاح برخی از قوانین به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در بخش حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: در مورد اصلاح برخی قوانین که خارج از حیطه سازمان است نیز جلساتی با مدیران حقوقی دستگاه‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده و به دنبال ایجاد راهکارهای قانونی برای حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران هستیم.

وی با بیان اینکه قوانین موجود با نگرش حمایت از کار و سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تدوین شده است گفت: موضوع مهم در این زمینه تدوین و اجرای برخی قوانین جدید حمایتی است که خلا آن در چارچوب قوانین و مقررات موجود احساس می‌شود که با تصویب آنها می‌توان شاهد دستیابی به رشد صنعتی و ارتقای تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش فارس، در این همایش که با حضور مدیران امور حقوقی و قراردادهای شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور برگزار شده است در مورد بررسی و اجرای قوانین حمایتی از تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول