اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی:

محدودیت اعتباری برای بخش آموزش نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: هیچ محدودیت اعتباری برای بخش آموزش در نظر گرفته نشده است.

محدودیت اعتباری برای بخش آموزش نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور فتاحی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از مربیان امدادی برگزیده و فعال جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در جمعیت هلال‌ احمر افزود: توسعه بخش آموزش‌های عمومی در زمینه امداد و نجات در اولویت کاری قرار دارد.

به گفته این مسئول رویکرد جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در سال 91 ورود به عرصه آموزش روستایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در سال 90 آموزش عمومی و تخصصی برای بیش از 80 هزار نفر ارائه شده است که این رقم بالاترین میزان از آموزش در طی یک سال بعد از انقلاب اسلامی است.

زینال‌پور در ادامه باز تعریف جمعیت هلال احمر و یادآوری ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی آن را در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین رویکرد هلال احمر عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجانغربی از افتتاح نخستین درمانگاه این جمعیت در هفته هلال احمر امسال خبر داد.

زینال‌پور افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی سلماس به عنوان نخستین درمانگاه جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی، افتتاح سازمان امدادی و آموزشی هلال احمر میاندوآب و افتتاح مرکز سامانه جدید کنترل عملیات هلال احمر را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این جمعیت در هفته هلال احمر عنوان کرد که در هفته جاری در حال برگزاری هستند.

در این مراسم که در سالن اجتماعات مخابرات ارومیه برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایا از 73 مربی امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی که در سال 90 بهترین عملکرد را در بخش آموزش داشتند، تجلیل شد.

فعالیت آموزشی قابل توجه و ساعات تدریس بالا به همراه ارائه شیوه‌های نوین در تدریس از مهم‌ترین عوامل انتخاب مربیان نمونه امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی بود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول