اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول تعطیلات نوروز امسال

4 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کردستان معدوم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی کردستان از ضبط و معدوم‌ کردن 4 تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در طول ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان خبر داد.

4 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در کردستان معدوم شد

کامران زیباکردار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور در راستای تشدید فعالیت‌های نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در اماکن تولید، توزیع و عرضه این فرآورده‌ها از 22 اسفند سال 1390 تا 13 فروردین ماه جاری نظارت‌های مستمر بر این فرآورده‌های دامی در سطح استان انجام شد.

* انجام 2700 بازدید از مراکز تولید و توزیع دامی

وی افزود: با تشکیل 40 اکیپ عملیاتی در روز و با حجم کاری 9 هزار و 792 نفر ساعت در طول اجرای طرح در مجموع 2 هزار و 700 مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام گرفت.

مدیرکل دامپزشکی کردستان اضافه کرد: در اجرای طرح نظارت بر فرآورده‌های خام دامی 4 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی ضبط و معدوم شد.

وی تصریح کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز 40 هزار برگ پمفلت و تراکت‌های آموزشی در رابطه با بهداشت فرآورده‌های خام دامی توزیع شد.

*نظارت اکیپ‌های دامپزشکی کردستان در ایام تعطیلات نوروزی

زیباکردار در ادامه بیان کرد: در تعطیلات نوروز امسال حدود 40 اکیپ دامپزشکی بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی نظارت کردند.

وی به فعال بودن تمامی شبکه‌های دامپزشکی در روزهای تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: همچنین در این ایام سامانه تلفنی 1512 آماده پذیرش هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت مردم استان بود.

مدیرکل دامپزشکی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز همچنین 40 هزار برگ پمفلت و تراکت آموزشی در زمینه بهداشت ماهیان قرمز و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در بین دانش آموزان مدارس، مسافرین نوروزی و مردم استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول