اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به کریم بوستانی بی‌احترامی شد‌

باغ‌آبادی: ‌احتمالا قلعه‌نویی در تراکتور بماند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده خوبی نکردند، از نتیجه بازی راضی نیستیم.

باغ‌آبادی: ‌احتمالا قلعه‌نویی در تراکتور بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، باغ‌آبادی عصر امروز پس از تساوی صفر بر صفر مقابل مس سرچشمه در نشست خبری، نیامدن امیر قلعه‌نوعی را به کنفرانس خبری مرتبط با نتیجه بازی و ناراحتی وی دانست و اظهار داشت: بازی سرنوشت‌سازی بود، نتیجه این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود، مس سرچشمه چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی بدون استرسی را برابر ما به نمایش گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده به خوبی نکردند و از طرفی ما در این مسابقه حساس سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، از نتیجه بازی راضی نیستم و باید بگویم، تفاوت بازی امروز بازیکنان ما با بازی که در برابر پرسپولیس انجام دادند، زمین تا هوا بود.

باغ‌آبادی تصریح کرد: مس سرچشمه اگر در مسابقات این فصل بازی‌هایی اینچنین از خود به نمایش گذاشته بود، قطعا در بین تیم‌های سقوط کنند نبود، مالکیت توپ در این بازی 70 به 30 به سود تراکتورسازی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که با این تساوی شانسی برای قهرمانی دارید گفت: در حال حاضر فاصله سه امتیاز است، اما سپاهان تفاضل گل‌هایش بهتر از ما است، امیدوارم در بازی آخر مس سرچشمه همین بازی را که مقابل ما انجام داد، برابر سپاهان برگزار کند.

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا قلعه‌نویی فصل بعد در تراکتور می‌ماند یا خیر ابراز داشت: او به باشگاه برنامه داده و گفته است اولویتش تراکتورسازی است، اما اعلام کرده باید شرایطش را برای ماندن در این تیم بپذیرد.

وی همچنین در مورد حواشی پایان بازی گفت: این نیمکت‌نشینان مس سرچشمه بودند که حاشیه‌سازی را آغاز کردند، آنها ابتدا به کریم بوستانی مربی ما بی‌احترامی کردند، تماشاگران این تیم هم نسبت به قلعه‌نویی بی‌احترامی‌هایی را انجام دادند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول