اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان:

تراکتورسازی تنها روی کاغذ، شانس قهرمانی دارد

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت سپاهان بهتر از سایر تیم‌های مدعی است و تنها تیمی که روی کاغذ می‌تواند سپاهان را تهدید کند تراکتورسازی تبریز است.

تراکتورسازی تنها روی کاغذ، شانس قهرمانی دارد

کریم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سپاهان بسیاری از دیدارهای گذشته خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و تنها در دیدار برابر تیم‌های لخویای قطر و پرسپولیس نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و در سایر دیدارها بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه به تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: این تیم در دیدار برابر تیم‌های داماش گیلان و فجر سپاسی شکل و هارمونی خوبی داشته با توجه به اینکه هنوز هم شانس خوبی برای آسیایی شدن دارد از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار است.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: هر دو تیم انگیزه لازم را برای کسب برد در این دیدار دارند که تیم سپاهان به دلیل موضوع قهرمانی انگیزه بیش‌تری دارد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه ذوب‌آهن هنوز هم شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد به طور حتم در این دیدار با تمام قوا به مصاف سپاهان می‌رود و مسائل حاشیه‌ای برای این تیم تأثیرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول