اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوج هیجان در فوتبال لیگ برتر

تراکتورسازی همچنان در کورس قهرمانی

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

تراکتورسازی همچنان در کورس قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال میزبان ملوان بندرانزلی است.

تراکتورسازی تبریز در بازی روز یکشنبه مقابل تیم مس سرچشمه در کرمان به تساوی رسید و امیدهایش برای کسب نخستین عنوان قهرمانی‌اش کاهش یافت با این وجود تراکتورسازان شانس‌های قهرمانی خود را در شکست تیم سپاهان اصفهان مقابل مس سرچشمه و پیروزی پر گل خود در مصاف با ملوان بندرانزلی جستجو کرده تا با امتیازی برابر با سپاهان و تنها تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ برتر شوند.

تراکتورسازی حتی مقام دوم را نیز کسب کند به بالاترین عنوان خود دست یافته است، بهترین مقام تراکتورسازی عنوان سومی سال 1371 است.

در حال حاضر سپاهان اصفهان با 66 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تراکتورسازی و استقلال تهران با 63 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول جای گرفته‌اند.

سپاهان در بازی آخر پذیرای مس سرچشمه خواهد بود و استقلال نیز مقابل نفت تهران قرار می‌گیرد. بازی تراکتورسازی تبریز با ملوان بندرانزلی روز جمعه  22 اردیبهشت ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد بازی رفت دو تیم در انزلی با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

آخرین بازی شهرداری در لیگ برتر

تیم شهرداری تبریز در هفته آخر مهمان داماش گیلان است، سقوط شهرداری تبریز بعد از تساوی با فجرسپاسی شیراز محرز شده و این بازی برای شهرداری جنبه تشریفاتی دارد.

شهرداری تبریز خیلی دیر به خود آمد و در حالی آخرین بازی خود را در لیگ برتر برگزار می‌کند که در پنج بازی قبلی خود صاحب یک برد و چهار تساوی شده است و نتیجه‌ای را واگذار نکرده است.

بازی رفت شهرداری تبریز با داماش گیلان با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود در حال حاضر داماش با 41 امتیاز در رده نهم و شهرداری تبریز با 34 امتیاز در مکان شانزدهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول