اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

زنان انسان‌ساز هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر با اشاره به نقش اثرگذار زنان در جامعه گفت: زنان انسان‌ساز هستند.

زنان انسان‌ساز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان ظهر امروز جمعه در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ملایر مردم را به تقوای الهی سفارش کرد و اظهار داشت: شما باید از مخالفت با خداوند و هر چیزی که خشم خداوند را به دنبال دارد پرهیز کنید و جوانان ما باید از همین جوانی به تهذیب نفس بپردازند چرا که عبادت جوانان بسیار باارزش است و در نزد خداوند با ارزش‌ترین مردم باتقواترین آن‌هاست.

وی به شخصیت بی‌نظیر حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: جز خداوند کسی نتوانست شخصیت آن حضرت را بشناسد و این حضرت در تمام دوران‌ها الگو است.

امام جمعه ملایر ادامه داد: بانوان و دختران جوان باید حضرت زهرا را در همه ابعاد زندگی الگو قرار دهند و خصوصاً در مسئله حجاب آگاه باشند که تهاجم فرهنگی آنان را از مسیر دین منحرف نکند.

وی در ادامه به وظیفه خطیر مادران اشاره کرد و گفت: وظیفه انبیاء انسان‌سازی است، وظیفه مادران هم در جامعه بشری انسان‌سازی است و این مادران هستند که با تربیت فرزندان صالح آینده آنان را رقم می‌زنند و مادران باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) به تربیت فرزندانی صالح بپردازند.

فاضلیان تأکید کرد: زنان در امر همسرداری نیز به نحو احسن عمل کنند چرا که از دامان زن است که مرد به معراج می‌رود.

وی در پایان به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شهیدمطهری فرزندی عزیز برای من، پشتوانه‌ای محکم برای حوزه و دانشگاه و خدمتگذاری دلسوز برای مملکت بود، اشاره کرد و گفت: مقام عالم بالاتر از شهید است زیرا عالم شهیدساز است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول