اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای به متن، خیانت به کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: در فضایی غبارآلود، پخش شایعات و دامن زدن به اختلافات هیچ نفعی عاید کسی نمی‌کند و تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای به متن، خیانت به کشور است.

تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای به متن، خیانت به کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک میلاد بزرگ بانوی جهان بشریت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: ولادت این بانوی بزرگوار به عنوان روز زن و مادر نام‌گذاری شده است و باید در همه امور الگوی تمام زنان جامعه، حضرت فاطمه (س) باشد.

وی با بیان اینکه 25 اردیبهشت به عنوان روز جهانی خانواده نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: رکن اساسی جامعه را خانواده‌ای که ارزشی، مقاوم و استوار باشد، تشکیل می‌دهد.

امام جمعه اردستان به لغو امتیاز توتون و تنباکو به فتوای میرزای شیرازی در سال 1270 پس از انعقاد قراردادی ننگین با انگلیس اشاره کرد و گفت: پس از آنکه میرزای شیرازی با یک خط فتوای خود، استعمال توتون و تنباکو را حرام اعلام کرد، دشمن به نفوذ مرجعیت شیعه پی برد و از آن زمان تاکنون به مبارزه با مرجعیت شیعه ادامه داده است.

وی در ادامه به یکصدمین سفر هیئت دولت به پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز دولت آقای احمدی‌نژاد سفرهای استانی که کار بسیار خوب و برجسته‌ای بود، آغاز شد.

دهشیری با بیان اینکه در این سفرها مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌شوند، تصریح کرد: در این سفرها باید در حد مقدورات قول داده شود و مصوبات نیز به اجرا در آید.

وی در ادامه به روز بزرگداشت فردوسی شاعر حماسه‌سرای بزرگ شیعه اشاره کرد و ادامه داد: 28 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمر خیام است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه 26 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: این روز به عنوان روز نکبت نام‌گذاری شده است و امیدواریم روزی شاهد محو این رژیم جنایتکار و جعلی باشیم.

وی در ادامه خواستار تغییر در بینش‌ها، گرایش‌ها، درست دیدن و درست برنامه‌ریزی کردن شد و گفت: اگر چنانچه این تغییر ابتدا در مسئولان و سپس همراه آن در مردم ایجاد شود ما شاهد رشد و توسعه منطقه اردستان خواهیم بود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اگر تغییر باشد فضای زندگی ما نیز تغییر می‌کند، اظهار کرد: در فضایی غبارآلود، پخش شایعات و دامن زدن به اختلافات هیچ نفعی عاید کسی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای به متن، خیانت به کشور است، افزود: اعتیاد، بیکاری و گرانی از مهم‌ترین مشکلات مردم است و توجه به مسائل دیگر جز ضرر برای مردم چیز دیگری ندارد.

دهشیری با بیان اینکه مسئولان باید برای مردم دلسوزی کنند و فضا را غبارآلود کردن، شایعات را پروبال دادن جز ضرر چیز دیگری ندارد، اضافه کرد: در این بین آبروهای زیادی بر زمین ریخته می‌شود و به افراد زیادی نیز انگ زده می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل شهرستان اردستان عزل و نصب مسئولان نیست، تصریح کرد: اگر قرار باشد فردی مسئولیت خود را به دیگری واگذار کند این امر اتفاق می‌افتد، شایعه‌پراکنی و قضاوت بی‌جا در جامعه صحیح نیست.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول