اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت میناب مطرح کرد

میناب نیازمند تشکیلات مدیریتی قوی است / کم‌کاری دولت در صنعت و اشتغال‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت میناب با بیان اینکه رفع اساسی و بینادی مشکلات شهرستان میناب نیازمند استقرار تشکیلات مدیریتی قوی است، گفت: کم کاری در حق مردم این شهرستان به ویژه در بخش‌های صنعت و اشتغال پایدار از طرف دولت مشهود است.

میناب نیازمند تشکیلات مدیریتی قوی است / کم‌کاری دولت در صنعت و اشتغال‌

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن زارعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سفر چهارم دولت به شهرستان میناب و دیگر شهرستان‌های هرمزگان اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر خود به میناب، مبحث ارتقا فرمانداری این شهرستان به فرمانداری ویژه را مطرح کرد و این در حالی است که صرف تخصیص کلمه "ویژه" به میناب مشکلات مردم این شهرستان حل نشده و دردی از مردم دوا نخواهد شد.

به گفته وی حل مشکلات مردم این شهرستان نیازمند تشکیلات قوی مدیریتی است.

امام جمعه موقت میناب ادامه داد: برای ایجاد تحول اساسی و بنیادی در میناب باید مدیران کلان، همسو با مسئولان شهرستان در راستای حل مشکلات تلاش کنند.

زارعی در ادامه با تشریح وضعیت شهر میناب و وضعیت شهری آن بیان داشت: شهرستان میناب چند ماه پس از اهواز دارای فرمانداری شده است این در حالی است که مرکز این شهرستان کماکان یک خیابان دارد و به عنوان نمونه بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر میناب کماکان پس از سال‌ها تکمیل نشده است.

وی با برشمردن خدمات انجام شده در شهرهای همطراز میناب افزود: دولت در بخش‌های صنعت و اشتغال اساسی برای مردم این شهرستان چه کاری انجام داده است.

زارعی با "انتقاد از مدیران آب در استان هرمزگان" گفت: باغ‌های مردم بیش از 9 میلیون نخل در سال‌های اخیر در این شهرستان خشکیده است.

وی اضافه کرد: باید پرسید که چقدر از درصد آب‌ بها برای تامین آب شرب و کشاورزی مردم این شهرستان اختصاص یافته است.

زارعی بیان داشت: با کوچک‌ترین نگاه به اوضاع شهر میناب در تمام ابعاد و مقایسه آن با شهرهای دیگر می‌توان دید که در حق میناب کم‌کاری شده است.

وی افزود: اگر مردم میناب سکوت کرده‌اند و حرفی نمی‌زنند از کرامت نفس و شان بالای آنان است ولی باید گفت این امر دلیل نمی‌شود که به مشکلات مردم رسیدگی نکرد.

امام جمعه موقت میناب با بیان اینکه باید کرامت مردم پاس داشته شود عنوان کرد: میناب تنها از یک کارخانه (آب لیموگیری) برخوردار است و از نعمت هر کارخانه دیگری محروم است.

وی اضافه کرد: تمام راهروهای حرکتی برای تامین معیشت بر روی مردم در شهرستان بسته شده است.

زارعی همچنین خواستار "تشکیل تیم کارشناسی قوی برای رصد و رفع مشکلات مردم در میناب" شد و افزود: این حرکت باید توسط فرماندار، معاونان و روسای ادارات صورت گیرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول