اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در مرقد بی‌بی حکیمه (س) گچساران

همایش تجلیل از زنان فعال کشوری در حوزه فرهنگ رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین هفته فرهنگ رضوی با مراسم تجلیل از زنان فعال در حوزه فرهنگ رضوی در مرقد بی‌بی حکیمه (س) گچساران برگزار شد.

همایش تجلیل از زنان فعال کشوری در حوزه فرهنگ رضوی برگزار شد

نخستین هفته فرهنگ رضوی با مراسم تجلیل از زنان فعال در حوزه فرهنگ رضوی در مرقد بی‌بی حکیمه (س) گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز همایش تجلیل از بانوان فعال کشوری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرقد بی‌بی حکیمه (س) برگزار شد.

در بخشی از این مراسم فرماندار گچساران اظهار داشت: با بررسی اخبار داده شده به بشریت از ازل تا کنون، مهم‌ترین و برترین خبر خداوند به بشریت "انا اعطیناک الکوثر" است.

سید اکبر علیزاده افزود: خداوند با عنوان کردن این خبر به پیامبر از خیری کثیر به جهانیان خبر داده است.

وی حضرت فاطمه (س) را چکیده و جوهره همه پیامبران با عنوان خیری بزرگ و کوثر عنوان و خاطرنشان کرد: برخلاف نظر بعضی از کج فهمان خداوند رسالت پیامبر بزرگ بشریت حضرت محمد (ص) را در یک بسته فرهنگی به نام کوثر به دخترش فاطمه اطهر (س) داده است.

به گزارش فارس در بخش بعدی این همایش رئیس اداره ارشاد اسلامی گچساران گفت: در طول 9 سال گذشته در حوزه اشاعه فرهنگ فضایل دینی و مذهبی ائمه اطهار برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.

سید زمان علی‌پور افزود: در ادامه همایش‌های برگزار شده در رشته‌های مختلف دینی مذهبی، تجلیل از زنان فعال در حوزه فرهنگ رضوی را در مرقد بی‌بی حکیمه (س) برگزار می‌کنیم.

وی با تشکر از ادارات و نهادهایی که در زمینه برگزاری این همایش با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران همکاری و تعامل قبل قبولی داشتند، گفت: امروز دل بستن و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است که جاودان می‌ماند.

علی‌پور بیان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ دینی و مذهبی و اشاعه فرهنگ اسلامی اهل بیت طهارت باید تلاش زیادی صورت گیرد.

بنابراین گزارش برنامه بعدی مراسم چاوشی‌خوانی مصطفی راغب نفر برتر چاوشی‌خوانی کشور بود.

در ادامه همایش تجلیل از زنان فعال جشنواره فرهنگ رضوی سید مصطفی سعیدی پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت با خواندن اشعاری از ائمه اطهار شور و حال خاصی به این جشنواره داد.

به گزارش فارس بعد از اجرای مراسم تواشیح توسط دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه، به هشت نفر از زنان فعال در حوزه فرهنگ رضوی لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول