اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

بیداری اسلامی مهم‌ترین پدیده سیاسی قرن اخیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی مهم‌ترین پدیده سیاسی قرن اخیر است که منتج به وحدت مسلمانان شد.

بیداری اسلامی مهم‌ترین پدیده سیاسی قرن اخیر است

حجت‎الاسلام سید علی طاهری در حاشیه همایش سراسری بیداری اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ‎بیداری اسلامی به عنوان یکی از حیاتی‎ترین موضوعاتی است که سبب شده تا ملت‎های مسلمان به سمت وحدت دینی و اسلامی گرایش نشان دهند.

وی تصریح کرد: عامل وحدت در بین مسلمانان سبب شده تا قدرت‎های استکباری و استعماری در صدد تهدید برآیند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کشور ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض انواع توطئه‎ها و تحریم‎های اقتصادی از سوی دشمنان قرار داشته و این‌ها دسیسه‎های جدیدی نیست که از سوی این جریان دیده می‌شود.

طاهری یادآور شد: با وجود تهدیدها و مشقاتی که دشمن به وجود می‎آورد، اما برای کشورمان موجبات پیشرفت را رقم زده و روزبه‌روز می‎بینیم که در عرصه‎های علمی، اقتصادی و بین‎المللی به موفقیت‎های خوبی نائل می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های بیداری می‎تواند موجب روشنگری و همدلی بیشتر در میان امت اسلامی شود متذکر شد: حفظ ارزش‎های اسلامی، توجه به اشتراکات دینی و پرهیز از هرگونه تفرقه از مهم‌ترین محورهایی است که باید مسلمانان در راستای آن حرکت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان نتیجه بیداری اسلامی است ابراز داشت: تمام مؤلفه‎ها در قیام بیداری اسلامی کاملاً شفاف و آشکار بوده و این مسئله خود را در انتخابات مصر با به قدرت گرفتن اسلام‌گرایان نشان داده است.

طاهری در پایان تاکید کرد: امیدوارم برگزاری چنین همایش‎هایی با بررسی آسیب‎شناسی بیداری اسلامی و ارائه راهکارها بتواند موانعی که بر سر راه اشتراکات هویت اسلامی به وجود آمده برطرف کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول