اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل:

اطلاق بهار عربی به جای بیداری اسلامی برای ایجاد تفرقه است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل گفت: اطلاق بهار عربی به جای بیداری اسلامی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و جدا کردن عرب از غیرعرب است.

اطلاق بهار عربی به جای بیداری اسلامی برای ایجاد تفرقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر ولایتی بعد از ظهر امروز در جمع دست‎اندرکاران همایش سراسری بیداری اسلامی در گرگان با بیان اینکه بیداری اسلامی محور موضوعات مطرح در جهان اسلام است اظهار داشت: احیای ارزش‎های اسلامی، پیاده کردن عملی بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به این موضوع که اطلاق بهار عربی امری تصادفی نیست خاطر نشان کرد: برخی می‎خواهند با عنوان کردن این عناوین، عرب را از غیرعرب جدا کنند و این نخستین شکاف بین مسلمانان خواهد بود.

وی افزود: این موارد در حالی است که جمعیت مسلمانان جهان یک میلیارد و 500 میلیون نفر است و از این تعداد تنها 200 میلیون نفر عرب و مابقی غیرعرب هستند.

ولایتی ادامه داد: هیچ کشوری در بحث بیداری اسلامی ظرفیت جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این عنوان نخستین بار توسط مقام معظم رهبری اعلام شد.

ولایتی با بیان اینکه برخی بیگانگان می‎گویند این بهار عربی نیست بلکه زمستان اسلامی است تصریح کرد: نهضت فراگیر بیداری اسلامی که شروع شده است، موج جدیدش به همه جا کشیده خواهد شد و این مهم به دست اقلیت اتفاق نمی‎افتد، بلکه همه در صحنه خواهند بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل با بیان اینکه رشد انقلاب اسلامی در تمام زوایا به برکت اسلام، رهبری واحد، آگاه و مقتدر است تصریح کرد: ایران تنها کشوری در تمام کشورهای جهان سوم و حتی در مقایسه با کشورهای درجه دوم و سوم اروپایی است که حرف خود را مستقل می‎زند و در مقابل مقتدرترین زورگویان عالم می‎ایستد.

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران بدون اینکه نیت سوئی نسبت به کشور دیگر و یا قصد نظامی داشته باشد، با در اختیار گرفتن ظرفیت‎های موجود اقتدار نظام خود را حفظ می‎کند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول