اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دکتر ولایتی انجام شد

برگزاری پنجمین همایش سراسری بیداری اسلامی در گلستان

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش سراسری بیداری اسلامی امروز با حضور دکتر ولایتی مشاور عالی مقام‎معظم‎رهبری در امور بین‌الملل، علما، پژوهشگران، ائمه‎جمعه و جماعات، مدیران و مدرسان مدارس تشیع و تسنن در گرگان برگزار شد.

برگزاری پنجمین همایش سراسری بیداری اسلامی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس مجتمع جامعة المصطفی (ص) واحد گرگان ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: این همایش به منظور هم‎اندیشی نسبت به یکی از پر چالش‎ترین واقعیت جهان اسلام که همه مسلمانان پیش‎رو دارند برگزار شده تا به همفکری بپردازیم و حمایت علمی و عملی خود را از بزرگ‌مردان عرصه بیداری ابراز و اظهار کنیم.

حجت‎الاسلام کریم رفیعی اذعان کرد: اکنون بر هیچ کسی پوشیده نیست که بیداری اسلامی روح بصیرت، ظلم‎ستیزی و حقیقت‎طلبی را با خود همراه کرده و مسلمانان را در یک نقطه عطفی قرار داده است که به تعبیر مقام معظم رهبری ما را به پیچ تاریخی رسانده است.

وی تصریح کرد: اگر موانع و چالش‎های این بیداری و نسیم الهی را درک کنیم ان‌شاءالله چشم‎انداز زیبا و روشن را پیش‎رو خواهیم داشت و نتیجه‎اش دستیابی مجدد اسلام و مسلمین به عزت و عظمت جهان اسلام است.

رئیس مجتمع جامعة المصطفی (ص) واحد گرگان متذکر شد: نگاه به خاستگاه و پایگاه مردمی و دینی این خیزش‎ها و بیداری‎ها واقعیتی انکارناپذیر را نشان می‎دهد که جهان اسلام مسیری سترگ و پر صلابت و سراسر ثواب را پیش روی خودش دارد که باید شناخته شود و این دغدغه همه مسلمانان است.

وی ضابطه‎مند بودن برگزاری این همایش را یکی از دغدغه‎های پیش‎رو عنوان کرد و افزود: تلاش شده تا در حیطه داخلی با تهیه آئین نامه، همه معاونت‎ها به گونه‎ای همکار و همیار معاونت پژوهش گرگان شوند تا هم از حیث سیر اجرایی و عملیاتی شدن کارها، تقسیم و مدیریت شود و هم از لحاظ محتوایی به ارتقای سطح همایش بینجامد.

رئیس مجتمع جامعة المصطفی (ص) واحد گرگان اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‎هایی پیامدهای خوبی به دنبال خواهد داشت چرا که سبب اتحاد اسلامی بیشتری خواهد شد و منجر به بازشناخت هویت اسلامی و زمینه‎ساز حکومت جهانی اسلام می‌شود که وعده حق است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول