اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی:

بیداری اسلامی بازگشت به هویت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل گفت: بیداری اسلامی بازگشت به هویت اسلامی و احیا ارزش‎ها است.

بیداری اسلامی بازگشت به هویت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با مردم گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ارتباط فراگیر و اعتقادی دین علمای جهان اسلام از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته است.

این مسئول تصریح کرد: در جهان اسلام برای اهل فرهنگ هیچ مرز جغرافیایی وجود نداشت و همه مسلمانان یک ید واحده بودند که در هیچ دینی، تمدن واحد دیده نمی‎شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل با تاکید بر اینکه موج بیداری اسلامی و تحول پیش آمده، بهار عربی نیست عنوان کرد: بیداری اسلامی یک موج گذرا نیست و حتما ماندنی خواهد بود که سبب اتحاد مسلمانان می‎شود.

ولایتی ابراز داشت: در آینده‎ای نه چندان دور مجموعه جهان اسلام یکی از قطب‎های بزرگ دنیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بابت حمایت از فلسطین بیشترین هزینه را داده خاطر نشان کرد: آمریکایی‎ها بارها به صورت پنهان و آشکار اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران دست از مبارزه با اسرائیل بردارد مشکلات هسته‎ای و غیرهسته‎ای آن حل خواهد شد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: بیش از 800 سال از تاسیس اخوان می‎گذرد که موفق‎ترین نهضت بارز این استعمار در کل جهان عرب و جهان تسنن اخوان هستند و اکنون می‎بینیم که در مصر اعلام کردند که 30 درصد مجلس را می‎خواهیم.

این مسئول با بیان اینکه 47 درصد مجلس مصر از اخوانی‎ها هستند اذعان داشت: اگر دور اول کسی برنده شود حتما از اسلام‌گرایان خواهد بود و احتمال برد اسلام‌گرایان در ریاست جمهوری مصر بسیار زیاد است و این جواب کسانی است که از بهار عربی دم می‎زنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول