اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

بیداری اسلامی ناشی از اثرگذاری خون شهداست

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب بیداری اسلامی در جهان کنونی را ناشی از اثرگذاری خون شهدا دانست.

بیداری اسلامی ناشی از اثرگذاری خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در یادواره شهدای شهرک مدنی در همدان با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، اظهار کرد: هر چه در این عالم است برای استفاده انسان خلق شده و با این وصف اشیاء بدون انسان فاقد ارزش هستند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال همه کائنات را به صورت رایگان در اختیار آدمی قرار داده است، افزود: تمام نعمت‌های این دنیا را می‌توان به منظور استفاده در آینده ذخیره کرد اما تنها چیزی که قابل ذخیره نیست و باید در موعد مقرر خود مصرف شود، عمر انسان است.

این استاد و کارشناس حوزوی "خداوند متعال" و "دنیا" را دو خریدار کالای "عمر" خواند و خاطرنشان کرد: "دنیا" این کالا را با بخل از آدمی می‌خرد ولی هزینه آن را کم کم پرداخت می‌کند و آنچه که در این راستا به دست انسان می‌رسد از محدودیت زمانی و مکانی برخوردار است.

به گفته وی، "خداوند متعال" همین کالا را به صورت نسیه می‌خرد اما آنچه عاید آدمی می‌شود از محدودیت زمانی و مکانی برخوردار نیست.

طائب با بیان اینکه شهیدان با پروردگار بزرگ معامله کرده‌اند، افزود: شهید کماکان دارای اثردهی و اثرگذاری بالایی است به طوری که خون شهید متحول‌کننده جهان است.

وی بیداری اسلامی در جهان کنونی را ناشی از اثرگذاری خون شهدا دانست و ابراز داشت: خون شهید مقدمه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرده به طوری که دنیای امروز تشنه ظهور منجی عالم بشریت شده است.

این سخنران مطرح کشوری در پایان سخنانش با بیان اینکه دشمنان و معاندان اسلام در حلقه خون شهید و تأثیرگذاری آن گرفتار شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز آزادیخواهان جهان از شهدا خط می‌گیرند و با این مهم شاهد بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) هستیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول