اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌شمالی

نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت در خراسان‌شمالی گشایش یافت‌

خبرگزاری فارس: نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت طی آیینی به مناسبت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در خراسان‌شمالی گشایش یافت.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت در خراسان‌شمالی گشایش یافت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان‌شمالی ‌در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به اینکه ارتقای شاخص‌های توسعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای سفر هیئت دولت به استان‌ها بوده است، گفت: خوشبختانه با سفر دولت شاخص‌های توسعه در این استان نسبت به گذشته رشد زیادی داشته است.

ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه توسعه متوازن مناطق از اهداف سفرهای دولت به استان‌ها بوده است، گفت: طی این سفرها نقاط ضعف و قوت هر یک از مناطق شناسایی و ضمن برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعیف برای تقویت نقاط قوت نیز تصمیم‌گیری‌های خوبی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در سفرهای دولت به خراسان‌شمالی 636 مصوبه برای توسعه این استان در بخش‌های مختلف به تصویب اعضای هیئت دولت رسید، تصریح کرد:‌ تاکنون بیش از 60 درصد از مصوبات دولت به این استان اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه 40 درصد از مصوبات این سفرها هم‌اکنون از سوی مسئولان استان در حال پیگیری است، گفت:‌ در سفر چهارم نیز مصوبات یک بار دیگر ارزیابی و بررسی شده و تصمیم‌های مناسبی برای تسریع در اجرای این مصوبات گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت 500 کیلومتر از راه‌های روستایی در قالب مصوبات سفر در برنامه کاری استان قرار دارد، افزود:‌ با تحقق این برنامه شاخص‌های راه روستایی در استان ارتقا خواهد یافت.

شفقت همچنین ساخت 25 هزار واحد مسکن روستایی، شهری در استان را برشمرد و گفت: با افتتاح این واحدها مشکل مسکن در مناطق شهری برطرف شده و همچنین مسکن روستایی نیز مقاوم‌سازی می‌شود.

وی همچنین پروژه‌های مهر ماندگار را برشمرد و اظهار داشت:‌ دولت بر‌اساس این طرح تاکید داشته تا پروژه‌های بزرگ و نیمه تمام را قبل از پایان دولت دهم تکمیل و به نتیجه برساند.

استاندار خراسان‌شمالی یادآور شد: بر همین اساس 20 پروژه بزرگ و نیمه‌تمام استان در قالب طرح مهر ماندگار مثل فرودگاه، باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان، طرح‌های آب‌رسانی و ... در قالب این طرح تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

شفقت همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را نیز از اولویت‌های کاری استان برشمرد و گفت: در این راستا اولویت اعتبارات امسال برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، در این آیین نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت در استان در 35 غرفه و در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع گشایش یافت.

دستگاه‌های خراسان‌شمالی خدمات خود در دولت نهم و دهم را به صورت تصویری و نوشتاری در قالب پوستر، بنر، بروشور، بولتن و لوح فشرده در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته‌اند.

این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 در محل سالن ورزشی علیدخت دایر است.

در آیین گشایش این نمایشگاه معاون برنامه‌ریزی استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم این استان شرکت داشتند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول