اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد:

جلوه‌گری مصوبات سفر رهبری در نمایشگاه سالنمای خدمت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم در قالب فعالیت نهادهای مختلف در نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای یک ساله استان به نمایش گذاشته شده است.

جلوه‌گری مصوبات سفر رهبری در نمایشگاه سالنمای خدمت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در سخنانی با اشاره به برپایی نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای یک ساله سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم برگزار شده و در واقع نسیم سفر رهبری به قم است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه جلوه کوچک و مظهری از تصمیمات، مصوبات و بخشی از آثار طرح‌ها و فعالیت‌های است که به برکت سفر معظم‌له در قم جلوه‌گر شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: تمام طرح‌هایی که در یک سال گذشته مورد کلنگ‌زنی و افتتاح قرار گرفت، همچنین طرح‌هایی که در دست اقدام دارد با توجه به ابعاد مختلف اجرایی نمی‌تواند در این نمایشگاه در معرض دید و قضاوت مردم قرار گیرد.
‌عرب‌انصاری گفت: برپایی این نمایشگاه نمادسازی از گستردگی حوزه فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی استان مرتبط با سفر مقام معظم رهبری است.
وی بیان کرد: خوشبختانه مشارکت دستگاه‌ها در اجرای مصوبات سفر رهبری مشهود است و این نمایشگاه جلوه‌ای از شوق و شور، سلیقه، ابتکار، خلاقیت و عزم و اراده آنها است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول