اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خبر داد:

پاسخگویی مدیران دستگاه‌ها در نمایشگاه سالنمای خدمت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم برای پاسخگویی به مشکلات مردم در نمایشگاه سالنمای خدمت خبر داد.

پاسخگویی مدیران دستگاه‌ها در نمایشگاه سالنمای خدمت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، رضا دهناد با اشاره به افتتاح نمایشگاه سالنمای خدمت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم اظهار کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه حضور مدیران کل در غرفه‌های ادارات خود است تا اگر مردم از خدمات دستگاه‌ها اطلاعاتی نیاز دارند پیشنهادها و انتقادات خود را مطرح کرده و مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه علاوه بر اینکه اقدامات دستگاه‌ها را تبیین می‌کند محلی برای ملاقات‌های عمومی مدیران است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با بیان اینکه مردم در این نمایشگاه می‌توانند با وظایف دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش آشنا شوند، اضافه کرد: این نمایشگاه همچنین انتقال تجربیات بین دستگاه‌ها را به دنبال خواهد داشت و ما یک نوع ارزشیابی از عملکرد مدیران خواهیم کرد.
وی ضرورت بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در ارائه گزارش عملکرد ادارات به مردم را ضروری دانست و گفت:‌ با برگزاری نمایشگاه سالنمای خدمت ارتباط مردم با مسئولان ‌افزایش یافته و انگیزه مدیران برای خدمت بیشتر تقویت می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول