اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی اعلام می‎شود

فراخوان جذب سرمایه‎گذار جزیره آشوراده

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: فراخوان جذب سرمایه‎گذار جزیره آشوراده در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

فراخوان جذب سرمایه‎گذار جزیره آشوراده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود اظهار داشت: توانمندی، قابلیت، سوابق‎کاری و... از جمله شرایط انتخاب سرمایه‎گذار در این پروژه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: در گذشته سرمایه‎گذار برای جزیره آشوراده انتخاب شده بود اما با توجه به اینکه تاکنون اقدام خاصی را انجام نداده است موافقتنامه تاسیس صادره قبلی از درجه اعتبار ساقط شده است و با هماهنگی با سازمان گردشگری کشور و سازمان میراث فرهنگی استان به زودی فراخوان عمومی جذب سرمایه‎گذار در روزنامه‎های رسمی کشور اعلام خواهد شد.

رئیس کارگروه گردشگری استان گلستان گفت: تمام تلاش استان بر این است که همزمان با جذب اعتبارات لازم به منظور تامین زیرساخت‎های لازم منطقه اعم از جاده، آب، برق، گاز و ...، این پروژه گردشگری ـ شیلاتی به نحو مطلوبی فرآیند کاری خود را طی کند و باعث رونق بیشتر فعالیت گردشگری در گلستان شود.

دادبود تاکید کرد: جزیره آشوراده طبق مصوبه هیئت دولت قرار است به قطب گردشگری در شمال تبدیل شود و برای نخستین بار با تلاش مسئولان استان از جمله استاندار گلستان در سفر سوم دولت، کارگروهی برای توسعه آن تشکیل شده است تا فرآیند توسعه آن شتاب گیرد.

جزیره آشوراده با آب و هوای معتدل در مرکز شبه جزیره میان‌کاله در شهرستان بندرترکمن استان گلستان در پنج کیلومتری غرب بندرترکمن قرار دارد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول