اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

کمک به امر اشتغال بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر کمک به امر اشتغال و سرمایه‌گذاری را بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب ذکر کرد.

کمک به امر اشتغال بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع کارآفرینان، کارگران و معلمان نمونه این شهرستان با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از شهرهایی است که با وجود استعدادهای بالقوه در بخش معدن، کشاورزی و گردشگری سرمایه‌گذاری جدی در بحث اشتغال در آن صورت نگرفته، اظهار امیدواری کرد با تداوم سیاست‌های اشتغالزایی دولت شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در منطقه باشیم.

وی در ادامه وحدت، همدلی و تلاش در زمینه حل مشکلات مردم را خدمتی مناسب برای ولی‌نعمتان انقلاب و نظام برشمرد.

امام جمعه اهر افزود: در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام کرده‌اند، با عمل و تلاش مضاعف خود با کمک به امر اشتغال و سرمایه‌گذاری همچنین حمایت از تولیدات داخلی زمینه برای رونق اقتصادی، افزایش درآمد مردم و نهایتاً اشتغالزایی برای جوانان در امر تحقق فرمایشات معظم‌له را باید عملیاتی کنیم.

حاجی‌زاده تأکید کرد: کارگران و معلمان دو قشر تأثیرگذار در جامعه هستند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی منشأ خدمات مؤثر برای نظام و فعال در عرصه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده‌اند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: امروز نیز باید این دو قشر خدوم و زحمتکش که یکی در عرصه اقتصاد، تولید و خودکفایی فعالیت می‌کنند و دیگری در عرصه تولید علم، پرورش و تعالی نیروی انسانی فعالیت دارند بیش از گذشته در زمینه پیشرفت توسعه کشور تلاش کنند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های کارشناسان، معلمان و کارگران مجموعه مس مزرعه در ارتقا و افزایش تولید، اظهار امیدواری کرد با اجرای فاز دوم این طرح شاهد اشتغال بیشتر جوانان در این مجموعه باشیم. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول