اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

رزن رتبه نخست ایجاد اشتغال پایدار همدان را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن در سال 90 رتبه نخست در ایجاد اشتغال پایدار استان همدان را به خود اختصاص داده است.

رزن رتبه نخست ایجاد اشتغال پایدار همدان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، ناصر صفایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با بیان اینکه در سال گذشته این شهرستان در بخش غیر مسکن برای 3 هزار و 816 نفر شغل ایجاد کرده است، اظهار کرد: تا قبل از سال 91 بیشترین سرمایه‌گذاری استان با رقم 328 میلیارد تومان برای ایجاد هفت واحد صنعتی در شهرستان رزن بوده است.

وی گفت: در سال جدید نیز برای حمایت از بخش صنعت و تولید ملی 40 میلیارد تومان سرمایه در گردش برای واگذاری به این بخش در استان به تصویب رسید که 20 میلیارد و 200 میلیون تومان آن به زودی به صنایع این شهرستان واگذار می‌شود.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن نیز اضافه کرد: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته 4 هزار و 246 نفر بوده که این میزان با ایجاد اشتغال برای 5 هزار و 598 نفر بیش از 132 درصد محقق شده است.

رضا اسکندری افزود: در بخش مشاغل خانگی نیز کل مجوز داده شده برای دستگاه‌های اجرایی یک‌هزار و 212 نفر بوده که به علت عدم همکاری بعضی از بانک‌ها تنها 191 مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر 570 میلیون تومان به متقاضیان واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در سال 90 با 79 مصوبه برگزار شده که 95 درصد از مصوبه‌ها اجرایی شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول