اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم تأکید کرد

پرهیز از نگاه قومی و منطقه‌ای در مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم گفت: باید در مدیریت شهری در ایجاد تعامل میان بخش‌ها کوشید و از نگاه قومیتی، بخشی و طایفه‌ای پرهیز کرد.

پرهیز از نگاه قومی و منطقه‌ای در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، داود محمدی در جلسه بررسی مشکلات شهر الوند اظهار کرد: امروز برنامه‌ریزی در دنیا حرف نخست را می‌زند، و برنامه‌ریزی‌ها باید مبتنی بر کارشناسی باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی چند مؤلفه دارد که باید به آن توجه کرد و نخستین مؤلفه آن نیز سند چشم‌انداز بیست ساله و برنامه پنجم توسعه کشور است که این سند را به عنوان یک سند بالادستی و کلان کشور باید در نظر گرفت.

محمدی ادامه داد: پایبندی به اولویت‌ها از مؤلفه‌های اساسی و ارزشمند مدیریت است، خصوصا برای شهرداران که در عرصه مدیریت شهری وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند.

وی وظایف یک مدیر را سیاسیت‌گذاری برای سازمان خود دانست و تاکید کرد: نیروهای یک نهاد یا سازمان باید در راستای اهداف سازمان حرکت کنند و کار یک مدیر تولید فکر، خلاقیت و نبوغ برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شهرداران متکی به منابع دولتی و درآمدهای عوارض باشند با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند، زیرا اکنون تعریف منابع درآمد تغییر کرده است.

وی ادامه داد: منابع مشارکتی امروز از منابع بخش خصوصی تأمین می‌شود که شهرداران باید دنبال آن باشند و به سرمایه و منابع بخش خصوصی با نگاه جدیدی بنگرند.

محمدی یادآور شد: باید تعامل میان بخش‌ها به وضوح دیده شود و از نگاه قومیتی و بخشی و طایفه‌ای پرهیز کرد زیرا این بزرگ‌ترین معضل در راه پیشرفت است.

وی در مورد راهبرد سال 91 افزود: در حوزه تولید ملی وظایف بسیار سنگین است و با وجود تحریم‌ها و اجرای هدفمندی یارانه‌ها اگر مدیریت درستی صورت نگیرد با مشکلات گسترده‌تری مواجه می‌شویم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای عنوان کرد: طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح استان در حال اجراست و نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری، حلقه‌های به هم پیوسته‌ای هستند که باید از سوی مدیران جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: نظارت بر وام‌هایی که برای اشتغال گرفته می‌شوند، بسیار مهم است تا این وام‌ها در مسیر خودش هزینه شود.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شکوفایی و رشد استان و کشور به اصلاح زیرساخت‌ها وابسته است که باید پیگیری شود.

وی یادآور شد: باید نگرش در اعتبارات و بودجه در شهرستان البرز بازنگری شده و عادلانه انجام شود.

محمدی در ارتباط با مشکلات طرح شده در این جلسه عنوان کرد: راه‌های مواصلاتی شهرستان، بحث موقوفه بودن شهر الوند، عدم استقرار برخی از ادارات کل در شهرستان، به صورت سرپرستی اداره شدن فرمانداری البرز و بسیاری از مشکلات دیگر از مواردی است که به عنوان نماینده منتخب این شهرستان سعی در برطرف کردن آنها دارم.

وی عنوان کرد: باید از موازی کاری پرهیز کرد و در رسیدگی به امور اولویت‌بندی را رعایت کرده و به گونه‌ای این خدمت به مردم را پیش ببریم که مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول