اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت نفت کرمان

موافق واگذاری جایگاه CNG کوهبنان به‌ شهرداری هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت نفت استان کرمان گفت‌: با واگذاری جایگاه CNG مرکز شهر کوهبنان به‌ شهرداری هیچ‌گونه مخالفتی نداریم، اما در این راستا باید کار مکاتبات اداری و موافقت حاصل شود.

موافق واگذاری جایگاه CNG کوهبنان به‌ شهرداری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدمهدی قرایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در حال حاضر در کوهبنان یک جایگاه عرضه‌ فرآورده‌های نفتی داریم که فروشندگی قدیمی محسوب می‌شود‌ و توسط تعاونی روستایی احداث شده است.

وی بیان داشت: اما چندان این جایگاه توسط تعاونی روستایی مورد توجه قرار نگرفته و مشکلاتی را برای شهروندان‌ ایجاد کرده است که در صورت وجود متقاضی شرکت نفت استان کرمان نسبت به احداث جایگاه جدید سوخت در مرکز شهرستان اقدام می‌کند.

قرایی تصریح کرد: به دلیل انحصاری بودن جایگاه CNG در کوهبنان مشکلاتی برای مردم شهرستان و میهمانان ایجاد شده و امیدواریم با تلاش فرماندار پر‌تلاش شهرستان با راه‌اندازی جایگاه جدید CNG مشکلات مردم رفع شود. 

مدیر‌عامل شرکت نفت استان کرمان با توجه به وجود متقاضی برای راه‌اندازی پمپ بنزین در دهستان ده‌علی کوهبنان رضایت خود را مبنی بر راه‌اندازی این جایگاه اعلام کرد.

وی اذعان داشت: با واگذاری جایگاه CNG مرکز شهر کوهبنان به‌ شهرداری هیچ‌گونه مخالفتی نداریم، اما در این راستا باید کار مکاتبات اداری و موافقت حاصل شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول