اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

40 نازل جایگاه‌های CNG تبریز تعطیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز با بیان اینکه تکنولوژی جایگاه‌های CNG در ایران در اختیار انحصار چهار شرکت تهرانی است، گفت: 40 نازل جایگاه‌های CNG در تبریز به صورت میانگین به دلیل مشکلات فنی تعطیل است.

40 نازل جایگاه‌های CNG تبریز تعطیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: هم اکنون شهرستان تبریز دارای 33 جایگاه سوختگیری CNG است که تنها توان پاسخگویی به نیاز 25هزار خودرو را دارند.
وی افزود: این در حالی است که شهرستان تبریز دارای 65هزار دستگاه خودرو است و برای رفع نیاز آنها و ورود پی در پی خودروهای جدید به شهر باید 35 جایگاه دیگر ایجاد شود.
فرماندار تبریز افزود: از این تعداد جایگاه 25 جایگاه در تبریز و بقیه در شهرهای دیگر شهرستان مستقر هستند که با 180 نازل و میانگین زمانی 45 تا 50 دقیقه خدمات رسانی می‌کنند.
 
40 نازل جایگاه‌های  CNGبه طور میانگین تعطیل است
چمنی گفت: در این بین 40 نازل به صورت میانگین به دلیل مشکلات فنی در جایگاه‌ها تعطیل است و با توجه به اینکه تکنولوژی این جایگاه‌ها در اختیار چهار کشور جهان است و نمایندگی آنها در ایران تحت انحصار چهار شرکت تهرانی است، تشخیص و رفع مشکلات احتمالی برای جایگاه داران حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و همین امر موجب ایجاد صف‌های طولانی و سر ریز بار ترافیکی جایگاه‌های مشکل‌دار به سایر جایگاه‌های سطح شهر می‌شود.
 
همچنان در مشکل به سر می‌بریم
وی گفت: در استان با شرکت کمپرسورسازی تبریز برای بر عهده گرفتن خدمات‌دهی به جایگاه‌داران رایزنی‌هایی صورت گرفته اما این شرکت پاسخی نداده و همچنان در مشکل به سر می‌بریم.
فرماندار تبریز رفع این مشکل را نیازمند ورود سرمایه‌گذاران اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری موظف است تا زمین مورد نیاز را برای سرمایه‌گذاران مشخص و تامین کند و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند در این امر خیر به مردم یاری رسانند.
 
نبود سود برای جایگاه‌داران یک حرف غیرمنطقی است
چمنی با بیان اینکه نبود سود برای جایگاه‌داران یک حرف غیرمنطقی است، خاطرنشان کرد: چگونه می‌توان قانع شد که جایگاهی که همه مردم به آن نیاز دارند از سوددهی برخوردار نباشد و امیدواریم سرمایه‌گذاران با در نظر گرفتن سود عادلانه برای خود اقدام به ایجاد جایگاه‌هایCNG در استان به ویژه تبریز کنند.
 
تقدیم زودهنگام بودجه نشان‌دهنده توان بودجه‌ریزی شهرداری است
فرماندار تبریز همچنین تقدیم پیش از موعد لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر را نشان‌دهنده توان بودجه‌ریزی این مجموعه دانست.
چمنی خاطرنشان کرد: تحقق قابل قبول و موفق بودجه سال 90 و در کنار آن تدوین و تقدیم لایحه بودجه سال 91 با بیش از یک ماه زودتر از موعد مقرر قانونی نشان می‌دهد که شهرداری تبریز توان بودجه‌ریزی خود را ارتقا داده و این امر مایه خوشحالی و اتفاقی قابل توجه است.
فرماندار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی فرمانداری برای بررسی سریع و به موقع این لایحه پس از بررسی و تصویب شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: تعامل و همکاری مناسبی میان شورای اسلامی شهر، فرمانداری و شهرداری تبریز در حوزه مدیریت شهری برقرار شده و تمام تلاش ما در مجموعه فرمانداری تصویب و تأیید مصوبات و لوایح ارسالی شورای اسلامی شهر برای جلوگیری از بروز و وقوع وقفه در روند خدمات‌رسانی مدیریت شهری به مردم است.
چمنی با اعلام اینکه به محض ارسال لایحه بودجه مصوب از سوی شورای شهر، فرمانداری کار بررسی و تصویب آن را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد،  ابراز امیدواری کرد، در سایه تداوم این همکاری‌ها شهر تبریز به آن سطح از توسعه و پیشرفت که استحقاق آن را دارد برسد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول