اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای ارومیه:

شهرداری‌ها در نگهداری جایگاه‌های CNG جدیت ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: شهرداری‌های شهرهای مختلف آذربایجان غربی اهتمام جدی در نگهداری جایگا‌های CNG واگذار شده به شهرداری‌ها را ندارند.

شهرداری‌ها در نگهداری جایگاه‌های CNG جدیت ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اصغر توفیقی پیش از ظهر امروز در ستاد مبارزه با قاچاق سوخت که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: عدم توجه به نصب علائم ایمنی، تابلوهای هشدار دهنده و احداث سرویس‌های بهداشتی در جایگاه‌های CNG واگذار شده به شهرداری‌ها مورد توجه است که در این راستا شهرداری‌ها توجهی به این موارد ندارند.
وی با بیان اینکه قراردادهای تعمیر و نگهداری جایگاه‌های CNG باید مابین شرکت نفت و شهرداری‌های شهرهای مختلف استان منعقد شود، تصریح کرد: در این زمینه شاهد تعلل در کار شهرداری‌ها هستیم.
این مسئول افزود: شهرداری‌ها در نگهداری و تعمیر این جایگاه‌ها کوتاهی می‌کنند و در حال حاضر شاهد تعطیلی برخی از جایگاه‌ها و به صف ایستادن خودروها در سایر جایگاه‌های CNG استان هستیم.
توفیقی اعلام کرد: این وضعیت سبب نارضایتی مردم شده است و در حال حاضر شاهد وجود صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های CNG برای سوخت‌گیری خودروها هستیم.
وی با بیان اینکه اگر قرارداد نگهداری و تعمیر این جایگاه‌ها توسط شهرداری‌ها جدی گرفته شود شاهد رشد کمی خدمات توسط جایگاه‌هایی که در اختیار شهرداری‌ها هستند خواهیم شد، گفت: باید با توجه به امور حقوقی شرکت نفت تغییراتی در این قراردادها ایجاد شود تا شهرداری‌ها موظف و مجاب به عمل به مفاد قراردادهای مذکور باشند.
این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر تعداد بسیار اندکی از جایگاه‌هایی که در اختیار شهرداری‌ها گذاشته شده است قرارداد نگهداری و تعمیر دارند.
توفیقی در ادامه با بیان اینکه در راستای تعمیر جایگاه‌های CNG و نگهداری آنها 50 شرکت پشتیبان معرفی شده است، اظهار داشت: این شرکت‌ها می‌توانند تعمیر جایگاه‌ها را براساس قراردادهایی که بین صاحبان جایگاه‌ها منعقد می‌کنند انجام دهند ولی استقبال خوبی از این شرکت‌ها در استان نمی‌شود.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول