اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ماکو خوستار شد

مقاومت برای تخلفات شرکت‌های پشتیبان جایگاه‌های CNG

خبرگزاری فارس: شهردار ماکو گفت: شرکت نفت در برابر تخلفات شرکت‌های پشتیبانی جایگاه‌های CNG مقاومت کند.

مقاومت برای تخلفات شرکت‌های پشتیبان جایگاه‌های CNG
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فخرالدین هاشم‌‌زاده پیش از ظهر امروز در ستاد مبارزه با قاچاق سوخت آذربایجان غربی که در سالن شماره 2 استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: شرکت نفت از شرکت‌های پشتیبان جایگاه‌های CNG دفاع نکند و در مقابل تخلفات این شرکت‌ها مقاومت کند چرا که این شرکت‌ها در انعقاد قرارداد تعمیر نازل‌های سوختی مبالغ مختلف عنوان می‌کنند.
وی با انتقاد از عملکرد این شرکت‌ها، تصریح کرد: شرکت‌های پشتیبان جایگاه‌های CNG به تعهدات خود در راستای ارائه خدمات تعمیر به جایگاه‌های دارای گارانتی عمل نمی‌کنند.
این مسئول اعلام کرد: به دلیل وجود تحریم‌ها شاهد هستیم که قطعات مورد نیاز نازل‌های سوختی در بازار با کمبود مواجه است و این شرکت‌های پشتیبان قطعات را با قیمت‌های بسیار بالا به جایگاه‌ها به فروش می‌رسانند.
هاشم‌زاده با تأکید بر وجود قراردادهای یکنواخت توسط شرکت‌های پشتیبان، گفت: قرارداد یکنواخت باید توسط این شرکت‌ها برای جایگاه‌ها ابلاغ شود چرا که عدم وجود قراردادهای یکنواخت سبب می‌شود تا استقبال جایگاه‌های CNG از این شرکت‌ها کمتر شود.
وی اظهار داشت: جایگاه CNG شهر ماکو که توسط شهرداری این شهر به بهره‌برداری می‌رسد دارای بدهی به شرکت گاز استان است که این بدهی به مرور زمان در حال تسویه است.
این مسئول تصریح کرد: تعمیر و نگهداری جایگاه‌های وابسته به این شهرداری در دستور کار قرار دارد و بر این اساس جایگاه CNG این شهر فعال بوده و به کار خود ادامه می‌دهد.
هاشم‌زاده در ادامه این جلسه از شرکت گاز استان آذربایجان غربی خواست تا از تعطیلی این جایگاه به دلیل بدهی 460 میلیون تومانی به شرکت گاز صرف‌نظر کند و شهرداری ماکو نیز اقدام به تسویه بدهی خود در ماه‌های آینده کند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول