اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرماندار

کارگروه بهداشت و سلامت روانسر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرماندار، کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان روانسر تشکیل شد.

کارگروه بهداشت و سلامت روانسر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر, مراد باباخانی امروز در کارگروه بهداشت و سلامت این شهرستان اظهار کرد: 400 میلیون ریال اعتبار برای دیوار کشی و محوطه‌سازی مرکز بهداشتی درمانی روستای نهرابی روانسر اختصاص یافت.

براساس گزارش فرمانداری وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر 500 میلیون ریال برای تجهیزات آزمایشگاه و خرید وسایل این مرکز بهداشتی و درمانی هزینه شده گفت: این مرکز با 56 روستای زیر پوشش به جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 600 نفر خدمات ارائه می‌دهد.

معاون فرماندار روانسر افزود: تا پایان سال‌جاری 29 خانه بهداشت روستایی شهرستان روانسر با اعتباری بالغ بر 640 میلیون ریال تعمیرات اساسی انجام خواهد شد.

باباخانی تصریح کرد: با وجود 35 خانه بهداشت روستایی بیش از 21 هزار نفر از جمعیت روستایی روانسر زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

وی تاکید کرد: برای مبارزه و کنترل بیماری‌های طیور و آبزیان و بیماری‌های واگیر و انگلی دام شهرستان روانسر 380 میلیون ریال در سال‌جاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول