اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

دستیابی به 4 رتبه برتر کشوری

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سیزدهمین کنگره کشوری آموزش علوم پزشکی موفق به کسب چهار رتبه برتر کشوری شد.

دستیابی به 4 رتبه برتر کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگره آموزش علوم پزشکی بزرگ‌ترین رویدادی است که سالانه در آموزش پزشکی با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

جواد کجوری افزود: در سیزدهمین دوره این کنگره که به میزبانی مازندران در ساری برگزار شد، 2 هزار و 700 نفر شرکت کردند و یک‌هزار و 525 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود.

وی ابراز داشت: در مجموع 50 فرآیند آموزشی از موارد ارسالی به کنگره از سراسر کشور، برگزیده شدند که از این تعداد سه فرآیند مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

کجوری بیان کرد: ارزشیابی دوره آموزش مجازی برنامه MPH پزشک خانواده، مدل تلفیق‌یافته شناخت جهان تجربی از بیان قرآن در علوم از ابتدای آفرینش تا تکامل جهان و نقش فیلم و رسانه آموزشی در انتقال مفاهیم آموزش فرهنگی و افزایش یادگیری یادگیران، عنوان‌های سه فرآیند برگزیده شیراز بود.

وی با اشاره به اینکه 70 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این کنگره ارائه شد، افزود: مقاله میزان موفقیت دوره یک‌ماهه آموزش علوم پزشکی اساتید، بین مقاله‌های ارسالی، به عنوان پوستر برتر کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

کجوری گفت: غرفه ارائه دستاوردهای آموزش پزشکی نیز از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این کنگره چهار روزه برپا شد که با استقبال گرم شرکت کنندگان سراسر کشور مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از مازندران که میزبان کنگره بود، بیشترین تعداد مقاله معتبر را ارسال کرده بود، افزود: در بخش کارگاه نیز از مجموع 12 کارگاه پذیرفته شده برای برگزاری، دو کارگاه با عنوان‌های منتورشیپ در آموزش علوم پزشکی و یادگیری عمیق از شیراز مورد پذیرش قرار گرفت که در زمان برگزاری با استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان مواجه شد.

کجوری که در این کنگره ارائه دهنده سخنرانی با عنوان آموزش فراگیران نسل جدید نیز بود، بیان کرد: با وجود اینکه در سیزدهمین کنگره آموزش علوم پزشکی، هیچ‌کدام از سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و غرفه‌ها رتبه‌بندی نشدند، این سخنرانی مورد توجه و استقبال حاضران قرار گرفت و به نظر شرکت‌کنندگان و مجریان برنامه بهترین سخنرانی بود.

وی تصریح کرد: دو سخنرانی دانشجویی با عنوان‌های چالش‌های برنامه آموزشی در درمانگاه‌های سرپایی داخلی بر اساس تجارب کارورزان و بررسی میزان دستیابی به اهداف اجرای Log Book از دیدگاه دانشجویان، نیز که توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کنگره ارسال شده بود، به عنوان سخنرانی‌های برتر دانشجویی انتخاب و اجرا شدند. کجوری اظهار داشت: در مجموع می‌توان گفت که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سیزدهمین کنگره کشوری آموزش علوم پزشکی که از 12 تا 14 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مازندران در ساری برگزار شد با کسب رتبه‌های برتر کشوری حضور پررنگ و قابل توجهی داشت.

به گزارش فارس، پنجمین و دهمین دوره‌های همایش آموزش علوم پزشکی در سال‌های 1381 و 1388 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول