اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان:

دشمن می‌خواهد روحیه خودباوری را از جوان ایرانی بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان گفت: دشمن در تلاش است روحیه خودباوری را از جوان ایرانی، از صنعت‎گر و سرمایه‎گذار ایرانی بگیرد.

دشمن می‌خواهد روحیه خودباوری را از جوان ایرانی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری سال گلستان، سیدروح‎الله حسینی در خصوص فلسفه نامگذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: فلسفه وجودی این نامگذاری‎ها از سوی مقام معظم رهبری این است که فلش حرکت جامعه به سمتی برود که از یک‌سو مقابله با تهدیدات غرب علیه ما باشد و از سوی دیگر نگاه و جهت‎گیری مسئولان و مردم به سمت نیازمندی‎های جامعه معطوف شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و اثرگذاری آن بر همه حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... افزود: ما اگر تولید ملی داشته باشیم امیدها زنده و شکوفا می‎شود و جوان ایرانی، سرمایه‎گذار ایرانی، همه به دنبال کار و تلاش می‎روند به طوری که جامعه ما خودکفا می‎شود و تمام تلاش دشمن این است که این امید را از جوان ایرانی، از صنعت‎گر و سرمایه‎گذار ایرانی بگیرد.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان در خصوص مراحل پنج‌گانه تحقق تمدن اسلامی و ارتباط آن با نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: هر کدام از این نامگذاری‎ها ‎مسیری را باز می‎کند تا دو مرحله تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی به تبع سه مرحله قبلی آن تحقق پیدا کند.

حسینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مرحله تشکیل جامعه اسلامی هستیم افزود: همه ارکان جامعه باید تلاش کنند مبنای همه کارها و برنامه‎ریزی‎ها اسلام باشد، زیرا باورها که همان جهان‎بینی است ارزش‎ها، نظامات جامعه و سبک زندگی را می‎سازد.

وی خاطر نشان کرد: اگر نگاهی سطحی از وضعیت جامعه خود و جوامع دیگر داشته باشیم می‎توانیم به این موضوع پی ببریم که چقدر باورها، ارزش‎ها، نظامات جامعه و سبک زندگی بر یکدیگر اثر داشته و سبک زندگی و باورهای اسلامی جای خود را به سبک و باور غربی می‎دهد.

نخستین نشست شورای عمومی مشاوران جوان استان گلستان در سال جدید، با حضور رئیس گروه مشاوران جوان استانداری و مشاوران جوان دستگاه‎های اجرایی و فرمانداری‎های استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول